طراحی سایت
با وب شهر

در کمترین زمان کسب و کار خود را ارتقا دهید

با توجه به شرایط امروز بازار و اهمیت طراحی و ساخت وبسایت برای تمامی کسب و کار ها؛ قصد داریم در این مقاله در خصوص طراحی سایت در شهریار و اندیشه و مناطق اطراف، و البته هزینه و قیمت طراحی سایت در شهریار توضیح دهیم.


طراحی سایت یکی از مهم ترین و اصلی ترین قدم ها برای وارد شدن به دنیای دیجیتال مارکتینگ و آنلاین سازی کسب و کار است. در واقع با اینکار شما دارای سایتی می شوید که نماینده شماست؛ بصورتیکه سایت شما بصورت 24 ساعته و 7 روز هفته در حال معرفی شما و برندتان و البته فروش خدمات و محصولات شما به مشتریانتان است. شهرستان شهریار با توجه به جایگاهی که استان تهران دارد از مهم ترین شهرستان های این استان به شمار می آید. در طی سالهای گذشته با توجه به رشد و توسعه کسب و کار ها در این شهر بستر مناسبی برای ایجاد یک کسب و کار بوجود آمده است. با این وجود شما با راه اندازی یک کسب و کار در شهر شهریار محدود به این منطقه خواهید بود و امکان معرفی برند خود را به دیگر شهر ها نخواهید داشت و به نوعی بازار هدف شما کوچک خواهد بود. در صورتیکه شما با ساخت طراحی وبسایت در شهریار و اندیشه، میتوانید علاوه بر منطقه خودتان وارد بازار بزرگتری به وسعت کل کشور بشوید و محصولات و خدماتتان را در مقابل میلیونها کاربر اینترنت به نمایش بگذارید و علاوه بر فروش محصولات و خدمات برای برند کسب کارتان اعتبار ویژه ای کسب کنید.

برای مشاره رایگان
با ما,با وب شهر
در تماس باشید

برای مشاره رایگان
با ما,با وب شهر
در تماس باشید

مزایای داشتن سایت در شهریار

طبق آمار بیش از 60% تمامی وبسایت های جهان و 80% سایت های جدید طراحی شده با سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی شده اند. وردپرس با زبان برنامه نویسی php راه اندازی شده و امکان شخصی سازی کامل دارد. سرعت بالا، پیشخوان کاربری بسیار راحت، امنیت فوق العاده، و امکان شخصی سازی صد درصدی از ویژگی هایی هستند که باعث محبوبیت و شهرت وردپرس شده اند. شما با هر دانشی از نرم افزار و حوزه دیجیتال میتوانید فروشگاه اینترنتیتان را مدیریت کنید و محصولات، موجودی و قیمت هارا آپدیت کنید.

صرفه جویی هزینه

بهینه ترین راه ممکن برای پیشرفتت

افزایش فروش

مهم ترین دستاورد داشتن سایت

برندینگ

شناخت بیشتر کسب و کارشما

فروش 24 ساعته

فروش بدون محدودیت زمان و مکان

پیشی گرفتن از رقبا

در حوزه ی آنلاین هم پیشی بگیرید

دسترسی آسان و سریع

با هر سیستمی که در اختیار دارید

نمونه کارهای طراحی سایت در شهریار

طراحی وبسایت داینامیک (پویا) با استفاده از CMS یا سیستم مدیریت محتوا بهترین نوع طراحی برای انواع کسب و کارها است که در ادامه به توضیح آن می پردازیم. سی ام اس در واقع بستری است که در آن بدون نیاز به برنامه نویسی میتوان به ویرایش و تولید محتوا و غیره سایت پرداخت. سیستم  مدیریت محتوا یا CMS های مختلفی مانند جوملا، وردپرس و پرستاشاپ و … در بازار وجود دارند، که بهترین و معروف ترین آنها وردپرس است. در سایت های برنامه نویسی شما تا آخر عمر سایتتان وابسته به شخص برنامه نویس سایتتان هستید و برای انجام هر تغییر، آپدیت یا اصلاحی باید هزینه های گزافی را بپردازید. و خدای نکرده اگر با طراح به مشکلی بخورید هیچ دسترسی به سایتتان نخواهید داشت. البته هزینه بسیار بالای طراحی با برنامه نویسی هم مورد دیگری است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

نمونه سایت فروشگاهی

نام سایت: آکا اسپرت
آدرس سایت: akasportt.com
نوع سایت: فروشگاهی
کارفرما: خانم مژده شهریاری
پلن طراحی: 2
طراحی: اسفند 1401 

نام سایت: دکوراسیون خانگی
آدرس سایت: myhomee.ir
نوع سایت: فروشگاهی
کارفرما: خانم ناهید زمزم 
پلن طراحی: 2
طراحی: تیر 1402 

نام سایت: آشپزخانه صنعتی آلپ استیل
آدرس سایت: alp-steel.com
نوع سایت: فروشگاهی
کارفرما: جناب علیرضا قربانی
پلن طراحی: 3
طراحی: اسفند 1401 

نام سایت: طلائی طور
آدرس سایت: talaeitor.com
نوع سایت: فروشگاهی
کارفرما: جناب مرتضی شهریاری
پلن طراحی: 2
طراحی: آبان 1401 

نمونه سایت شرکتی

نام سایت: تسمه صنعتی عرشی بلت
آدرس سایت: arshibelt.com
نوع سایت: فروشگاهی
کارفرما: خانم نجمه دهشیری
پلن طراحی: 2
طراحی:  اردیبهشت 1402 

نام سایت: جرثقیل صنعتی شاهین سازه
آدرس سایت: shahin-sazeh.ir
نوع سایت: شرکتی
کارفرما: جناب آقای داوود جودکی
پلن طراحی: 2
طراحی: تیر 1401 

نام سایت: ارس پن
آدرس سایت: arasupvc.ir
نوع سایت: شرکتی
کارفرما: خانم سونیاثریا 
پلن طراحی: 1
طراحی: اردیبهشت 1402

نام سایت: سهند پویا
آدرس سایت: crusherpoya.com 
نوع سایت: شرکتی
کارفرما: جناب لشکری
پلن طراحی: 2
طراحی: بهمن 1402

چرا وب شهر را برای طراحی سایت و سئو در شهریار انتخاب کنیم؟

قیمت طراحی سایت و سئو در شهریار چه معیار هایی دارد؟

در حال حاضر افراد، شرکت ها و گروه های مختلفی در این منطقه و مناطق گوناگون اقدام به طراحی سایت می کنند. برخی از آنها قیمت های بسیار بالا و نجومی و برخی دیگر قیمت های بسیار ارزان و پایینی دارند؛ اما نکته قابل توجه اینجاست که اگر قصد طراحی یک وبسایت برای کسب و کارتان را دارید باید دقت کنید که این افراد چه سایت هایی را، با چه کیفیتی و چه قیمت هایی در اختیار شما قرار می دهند.

تعرفه پلن های طراحی سایت در شهریار

پلن 1 (پایه)
1
7.500.000
هاست : 1 گیگ
دامنه : ir
قالب : آماده
طراحی گرافیگ : 5
بارگذاری محصول : 10
محتوی متنی : 2 مقاله
نماد اعتماد : ندارد
درگاه پرداخت : ندارد
بازطراحی : ندارد
پشتیبانی : 3 ماه
آموزش پنل مدیریتی : 30 دقیقه
پلن 2 (معمولی)
2
15.500.000
هاست : 3 گیگ
دامنه : ir و com
قالب : صفحه اول طراحی اختصاصی
طراحی گرافیگ :10
بارگذاری محصول : 20
محتوی متنی : 4 مقاله
نماد اعتماد : دارد
درگاه پرداخت : دارد
بازطراحی : 1بار
پشتیبانی : 6 ماه
آموزش پنل مدیریتی : 45 دقیقه
پلن 3 (اختصاصی)
3
25.000.000
هاست : 5 گیگ
دامنه : ir و com
قالب : تمام صفحات طراحی اختصاصی
طراحی گرافیگ : 15
بارگذاری محصول : 30(با توضیحات کامل)
محتوی متنی : 8 مقاله
نماد اعتماد : دارد
درگاه پرداخت : دارد
بازطراحی : 2 بار
پشتیبانی : 12 ماه
آموزش پنل مدیریتی : 60 دقیقه

شرکت ایده پردازان وب شهر به همت متخصصین و کارشناسان حرفه ای خود، تمامی خدمات طراحی سایت، سئو و سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ را با بالاترین کیفیت ها و بهینه ترین قیمت ها در اختیار شما می گذارد. وب شهر در قسمت غرب استان تهران و منطقه شهریار قرار دارد و به همین منظور شرایط ویژه ای را به همشهریان خود اختصاص می دهد؛ با این هدف که تمامی افراد به راحتی و بدون دغدغه و در محیطی امن وارد دنیای دیجیتال بشوند.

خدمات طراحی سایت

تبلیغات و مشاوره های اشتباه برخی از شرکت های نرم افزاری و طراحی سایت باعث شده تا باور برخی بر این باشد، که با انجام طراحی سایت، کار تمام شده و روز به روز مشتریان از طریق سایت ارتباط برقرار می کنند و ما درآمد کسب می کنیم. اما ما به شما می گوییم که هرگز اینطور نیست؛ و سایت شما پس از طراحی، تا آخر عمر نیازمند سئو و بهینه سازی است؛ تا بتواند با تمامی رقبا، رقابت کند و در اینترنت بدرخشد. سئو مجموعه خدماتی را شامل می شود که باعث بشوند گوگل امتیاز بیشتری به سایت بدهد، و سایت بیشتر دیده شود. خدمات سئو بطور کلی به سه قسمت سئو تکنیکال، سئو داخلی on page و سئو خارجی یا سئو off page تقسیم می شود.

چرا برای سایتمان به سئو نیاز داریم؟

برای اینکه اهمیت سئو و نیاز به آن را بهتر درک کنید، با یک مثال توضیح می دهیم؛ فرض کنید که شما کار فروش لوازم خانگی انجام می دهید و سایتی را با همین هدف طراحی کرده اید؛ وقتی که یک مشتری در گوگل سرچ می کند برای مثال ( لباس شویی سامسونگ) گوگل تمامی سایت های مرتبط را لیست وار و در صفحات مختلف نشان می دهد. طبق آمار بیش از 80 درصد افراد هنگام سرچ وارد صفحه دوم نمی شوند؛ و از این تعداد، افراد بسیاری فقط روی سه لینک اول کلیک می کنند.

اگر سایت شما در رتبه های پایین گوگل باشد، قطعا افرادی که به کالا و خدمات شما نیاز دارند شما را پیدا نمی کنند و به سراغ رقبایتان می روند. اگر می خواهید سایتی به روز، با محتوای جدید و کاربر پسند داشته باشید و جزو رتبه های برتر حوزه خودتان باشید، قطعا نیاز به سئوی مداوم و باکیفیت دارید.

نمونه کار سئو در شهریار

نام سایت: تجهیزات آشپزخانه آلپ استیل
آدرس سایت: alp-steel.com 
نوع سایت: فروشگاهی
کارفرما: جناب آقای علیرضاقربانی
مدت زمان سئو: 2 ماه
کلیدواژه های صفحه اصلی در 2 ماه:
سنگ استیک چدنی، کباب زن مهک اطلس

مجموعه نرم افزاری وب شهر، علاوه بر ساخت طراحی وبسایت در شهریار تمامی خدمات دیجیتال مارکتینگ؛ مانند سئو و بهینه سازی سایت، مدیریت شبکه اجتماعی، سوشیال مدیاها، طراحی اپلیکیشن اختصاصی و سایر خدمات نرم افزاری را ارائه می دهد. بخش سئو و بهینه سازی وب شهر با وجود متخصصین و کارشناسان فوق العاده زبده، یکی از اصلی ترین بخش های این مجموعه است. وب شهر آمادگی دارد تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات سئو در شهریار را به صاحبین کسب و کار ها در این منطقه ارائه بدهد. گروه وب شهر مدعی است که با بهترین قیمت ها و با بالاترین کیفیت بهترین خدمات سئو در شهریار را انجام می دهد.

در این مقاله در خصوص اهمیت ورود به دنیای دیجیتال و طراحی وبسایت توضیح دادیم و انواع طراحی را نام برده و شما را برای انتخاب یک تیم قوی برای انجام خدماتتان راهنمایی کردیم، اما از شما میخواهیم که قبل از ورود به این دنیای وسیع حتما از افراد آگاه و با تجربه در این زمینه پرس و جو کرده و مشورت بگیرید تا به درستی کسب و کارتان را آنلاین کنید. با تشکر از زمانی که برای مطالعه این مقاله صرف کردید.