مقالات سئو, مقالات طراحی سایت

طراحی سایت در حسن آباد

میدان حسن آباد یکی از قدیمی‌ترین میدان‌های تهران است که خیابان‌های امام خمینی و حافظ را به هم متصل می‌کند. در این میدان مغازه‌ها و فروشگاه‎های بسیاری وجود دارد که به فروش ابزار و یراق، میز و صندلی، ابزارآلات صنعتی و کارگاهی، ابزارالات برقی، شارژی و بادی و انواع تجهیزات ایمنی مشغول هستند. این ناحیه اگرچه به مرکز خرید ابزار معروف است؛ و تقریبا از همه جای ایران برای خرید تجهیزات کارگاهی و صنعتی به فروشگاه‌های آن مراجعه می‌کنند، اما اگر این فروشندگان سایت و فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کنند، فروش بسیار بالاتری خواهند داشت. به همین دلیل نگارش این مقاله را لازم دیده‌ایم تا درباره طراحی سایت در حسن آباد مانند طراحی انواع سایت های فروشگاهی، سایت تجهیزات ایمنی و آتش نشانی و طراحی سایت فروش ابزار بیشتر صحبت کنیم و شما را با مزایای داشتن سایت فروشگاهی آشنا گردانیم.

طراحی سایت چیست؟

خدمات طراحی سایت اگرچه واژه جدیدی نیست، اما در سال‌های اخیر در عرصه کسب‌وکار ایران اهمیت زیادی پیدا کرده است. Web Design که عنوان انگلیسی این شغل است، به طراحی، ساخت و انتشار انواع وبسایت گفته می‌شود. همچنین اگر از قبل سایت داشته اما قصد تغییر ظاهر و به‌روزرسانی آن را دارید، می‌توانید با طراحی سایت شکل و شمایلی جدید و جذاب به سایت اینترنتی خود ببخشید. طراحان سایت، وبسایت اینترنتی مورد نیاز شما را با استفاده از یکی از زبان‌های برنامه‌نویسی کدنویسی کرده و یا با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس، آن را طراحی و پیاده‌سازی می‌نمایند.

همانطور که طراحی داخلی ساختمان تاثیر زیادی در جذابیت ظاهری و کاربری آن بنا دارد، طراحی سایت نیز می‌توانند تاثیر به‌سزایی در ظاهر کسب‌وکار شما ایفا کند. فروشندگان محترم منطقه حسن‌آباد نیز با داشتن یک سایت اینترنتی، می‌توانند فروش خود را متحول کرده و شیوه جدیدی از بیزینس را تجربه نمایند. اما این تنها مزیت طراحی سایت فروشگاهی نیست. در ادامه با دیگر مزایای طراحی سایت آشنا خواهید شد.

مزایای طراحی سایت فروشگاهی

شاید شما یکی از فروشندگان باسابقه و قدیمی میدان حسن آباد باشید که فروشندگان زیاد و شناخته‌شده‌ای دارد؛ اما حتی در این صورت هم طراحی سایت می‌تواند تاثیر شگرفی در فروش شما داشته باشد و سود بیشتری را نصیب شما گرداند. برخی از مهم‌ترین مزایای طراحی سایت در حسن آباد عبارتند از :

1. داشتن مشتریان بیشتر

دنیای امروز، دنیای کامپیوتر و تکنولوژی است. حتی اگر فروشی بیشتر از همه همسایگان خود دارید، باز هم نمی‌توانید همه مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل خود تبدیل کنید. بزرگترین مزیت طراحی انواع سایت های فروشگاهی، تعداد بازدیدکنندگان و مشتریان آن است. امروزه بسیاری از افراد حتی دستگاه‌های صنعتی مورد نیاز خود را هم به صورت اینترنتی سفارش می‌دهند؛ چرا که در این صورت، می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشخصات هر دستگاه را مطالعه کرده و قیمت آن را در چندین فروشگاه با هم مقایسه کنند. بنابراین با داشتن یک سایت زیبا و قدرتمند، مشتریان آنلاین را نیز به فروشگاه خود جذب خواهید کرد.

2. فروش بدون محدودیت زمانی

هیچ ابزارفروشی نمی‌تواند بی‌وقفه و 24 ساعته مغازه خود را باز نگه دارد و در تمام طول شبانه‌روز فروش داشته باشد؛ مگر اینکه بخش بزرگی از فروش خود را به سایت‌های اینترنتی و درگاه‌های پرداخت آنلاین بسپارد. بنابراین اگر صاحب یک فروشگاه بزرگ یا حتی کوچک در حسن آباد هستید، با طراحی سایت می‌توانید در 24 ساعت شبانه روز و حتی در حین خواب هم فروش داشته باشید و درآمد کسب کنید.

3. فروش بدون محدودیت مکانی

بسیاری از خریداران شما کسانی هستند که در شهرهایی به جز تهران زندگی می‌کنند و ممکن است امکان خرید حضوری در تهران را نداشته باشند. در این صورت با داشتن یک سایت اینترنتی، می‌توانید به آسانی با همه مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و اطلاعات مورد نیاز آن‌ها را به صورت آنلاین در اختیارشان قرار دهید.

4. کاهش هزینه‌ها

حداقل دستمزد ماهیانه یک فروشنده در حال حاضر چقدر است؟ یک حسابدار چطور؟ فروشندگان حسن آباد با طراحی سایت می‌توانند بسیاری از خدمات خود را به صورت آنلاین و اتوماتیک ارائه کنند و هزینه‌های جاری خود را شدت کاهش دهند.

5. صرفه جویی در وقت

با استخدام هر نیروی جدیدی باید حداقل چند روز صبر کنید تا او به هر کدام از ابزارآلات، قیمت آن‌ها، نحوه و شرایط فروش و بسیاری از موارد دیگر مسلط شود. ضمن اینکه نیروهای انسانی شما ثابت نیستند و ممکن است پس از مدتی قصد تغییر محل کار خود را داشته باشند. اما بهتر است بدانید که شما می‌توانید یک بار اطلاعات هر محصول را وارد سایت خود کرده و پس از آن، فقط در صورت نیاز آن را تغییر دهید. ضمن اینکه در این حالت احتمال بروز اشتباه نیز به صفر خواهد رسید.

عدم نیاز به انبار و جلوگیری از استهلاک کالا

شاید یکی از جذاب‌ترین مزایای داشتن سایت فروشگاهی، همکاری در فروش باشد. همکاری در فروش به این معنی است که شما می‌توانید کالای مورد نیاز مشتریان را بدون اینکه در انبارتان موجود باشد، به فروش برسانید. این کار به این صورت انجام می‌شود که شما با یکی از فروشندگان حسن آباد همکاری کرده و از طرف آن‌ها فروش می‌کنید و پس از ارسال کالا برای مشتری، سهم خود را برداشته و مابقی را به مالک کالا می‌پردازید. در این صورت دیگر نیازی به انبار ندارید و کالاهای شما دچار استهلاک یا افت قیمت نیز نخواهد شد.

طراحی سایت در شهریار

انواع طراحی سایت در حسن آباد

ابزار فروشان و کاسبین محترم حسن آباد می‌توانند متناسب با حوزه کاری خود، برای طراحی سایت اقدام نمایند. یک سایت اینترنتی بر اساس کاربرد و هدفی که دارد، می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد. برخی از مهم‌ترین انواع طراحی سایت عبارتند از :

سایت فروشگاهی در حسن آباد

بیشترین سفارشات طراحی سایت در حسن آباد به سایت‌های فروشگاهی تعلق دارد. سایت فروش ابزارآلات، سایت تجهیزات ایمنی و آتش نشانی، سایت ابزارتراش و انواع فروشگاه‌های اینترنتی ابزار و یراق، جزء سایت‌های فروشگاهی قرار می‎گیرند. با طراحی سایت فروشگاهی کاربران به همه کالاهای شما دسترسی داشته و می‌توانند با پرداخت آنلاین، در همان لحظه محصول مورد خود را خریداری کنند. در طراحی انواع سایت های فروشگاهی جذابیت ظاهری و دسترسی کاربر اهمیت بسیار بالایی دارد.

سایت خدماتی

سایت خدماتی نیز شباهت زیادی به سایت فروشگاهی دارد با این تفاوت که در وبسایت خدماتی محصول و بالتبع پرداخت اینترنتی وجود ندارد. لذا اگر دارای مجموعه خدماتی در حسن آباد هستید، با طراحی سایت خدماتی می‌توانید مشتریان بیشتری داشته باشید و خدمات خود را به طور گسترده‌ای ارائه کنید.

سایت شرکتی

در وبسایت‌های شرکتی دیگر خبری از قرار دادن محصول یا خدمات، توضیحات محصول یا درگاه آنلاین پرداخت نیست. در این نوع وبسایت شما به عنوان مالک شرکت تصمیم می‌گیرید که کسب‌وکار خود را بر روی بستر اینترنت نیز معرفی کنید، از مشتریان پیشین و سابقه کاری خود مطلب بگذارید، درباره خدمات خود صحبت کنید و به مشتریان خود توضیح دهید که چگونه با شما ارتباط برقرار کنند. طراحی سایت شرکتی معمولا هزینه کمتری از انواع دیگر طراحی سایت دارد. ضمن اینکه خود شما نیز می‌توانید با یک آموزش کوتاه، نحوه قرار دادن مطلب در سایت و مدیریت سایت را یاد بگیرید.

سایت نمونه کار

این نوع سایت که به طراحی سایت پورتفولیو نیز معروف است، فقط از چند صفحه تشکیل شده و نمونه‌کارهای شما را در بر می‌گیرد. به همین دلیل بیشتر برای کسانی مناسب است که در حوزه‌هایی مانند طراحی فعالیت می‌کنند. صاحبان مجموعه‌های طراحی در حسن آباد می‌توانند با طراحی سایت پورتفولیو نمونه کارهای خود را به صورت آنلاین نمایش داده و مشتریان بیشتری را جذب نمایند.

هزینه طراحی سایت در حسن آباد

برای اطلاع از قیمت طراحی سایت در حسن آباد باید ابتدا حوزه کاری خود را معرفی کرده و نوع سایت مورد نیاز خود را مشخص نمایید. قیمت طراحی سایت به چندین فاکتور بستگی دارد. عواملی مانند نوع سایت، امکانات سایت، طراحی ظاهری و گرافیکی سایت، نوع دامنه (com. و …)، نوع هاست و ظرفیت آن و مدت زمان پشتیبانی تیم طراحی بستگی دارد. همچنین میزان سابقه و تجربه تیم طراحی نیز در تعیین قیمت سفارش طراحی سایت بی‌تاثیر نیست.

بهتر است پیش از ثبت سفارش طراحی سایت در مجموعه وب‌شهر، با انواع پکیج‌های طراحی سایت و قیمت آن‌ها آشنا شوید. وبسایت مورد نظر شما در هر نوعی که باشد، می‌تواند در سه سطح پایه، اقتصادی و VIP (اختصاصی) طراحی شود. همانطور که از نام هر یک از پکیج‌ها مشخص است، در طراحی سایت به صورت پایه حداقل امکانات در نظر گرفته شده و قیمت کمتری نیز دارد. در حالی که اگر سایت شما به صورت VIP طراحی شود، هزینه بالاتری پرداخت کرده و از امکانات بیشتری مانند سئوی پیشرفته، پشتیبانی رایگان، دریافت نماد الکترونیک و درگاه پرداخت برای فروش اینترنتی و امکان ارسال پیامک به مشتریان خود برخوردار خواهید شد.

خدمات طراحی سایت در مجموعه وب شهر

شرکت ایده پردازان وب شهر متشکل از تیمی جوان، خلاق و متخصص است که انواع خدمات بازاریابی اینترنتی را ارائه کرده و قدم‌به‌قدم برای گسترش و پیشرفت کسب‌وکار شما، همراهتان هستند. شما فروشندگان محترم منطقه حسن آباد می‌توانید برای ثبت سفارش طراحی سایت شامل طراحی انواع سایت فروشگاهی، طراحی سایت ابزار تراش، طراحی سایت ابزارآلات و سایت تجهیزات ایمنی و آتش نشانی از طریق تماس با کارشناسان فروش ما اقدام نمایید. تیم ما همچنین برای ارائه انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ مانند ادمینی شبکه‌های اجتماعی، طراحی گرافیکی، طراحی و ساخت اپلیکیشن اختصاصی و خدمات سئو در حسن آباد در خدمت شما خواهد بود.

 

نمونه کار های طراحی سایت و سئو مجموعه وب شهر در بازار حسن آباد

 

طراحی سایت ایمنی و آتش نشانی

طراحی سایت ابزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب سایت در حال بازطراحی می باشد...

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.