__, مقالات سئو, مقالات طراحی سایت

چگونه درآمد دلاری داشته باشیم؟

امروزه در ایران همه به دنبال این هستند که چطوری به دلار درآمد داشته باشیم و به ریال خرج کنیم؟ چگونه درآمد دلاری داشته باشیم؟

با توجه به اینکه ایران کشوری است که همه روزه شاهد افزایش قیمت ها و تورم هستیم، مجموعه سوالاتی که پیش می آید این است که آیا روشی برای مقابله با تورم و گرانی وجود دارد؟ چطوری میتوانیم با وجود این شرایط اقتصادی به اهداف و خواسته هایمان برسیم؟ چطوری پیشرفت مالی داشته باشیم؟

یکی از بهترین راه های رهایی از این اوضاع اسفناک، کسب درآمد دلاری است که بر خلاف اسم ترسناکش کار خیلی راحتی بوده و میشود مثل آب خوردن به دلار پول درآورد. البته که باید با پشتوانه، صبر و حوصله همراه باشد چرا که یک شبه نمیشود به کلی دلار و اسکناس وسوسه انگیز رسید. در ادامه این مقاله با چند روش آسان برای درآمد بالا، کسب و کار دلاری، شروع زندگی با علایق و خاسته هایمان آشنا میشیویم.

منظور از کسب و کار دلاری چیست؟

با توجه به ارز ملی کشور ایران قاعدتا افراد به ریال درآمد دارند و لازم به ذکر است که متاسفانه همه روزه قیمت ها، تحریم ها وتورم در حال افزایش است و ارز ملی ارزش خود را از دست میدهد. بنابراین عقلانی نیست که با همین روال ادامه داد و به ریال درآمد داشت و به دلار خرج کرد.

 پس افراد با انگیزه به دنبال راه نجات از این مخمصه، به کسب و کار و درآمد دلاری رسیدند تا، درآمد خود را با نرخ تورم بازار متناسب کنند.

ارز دیجیتال

باهم یه معما رو حل کنیم:

 فرض میکنیم کاربری در ازای هشت ساعت کاری در روز یک میلیون تومان دریافت میکند و قیمت دلار 30 هزارتومان است. در این حالت کاربر روزی 33 دلار درآمد دارد و همه چیز عالی است تا زمانی که موج جدید تورم از راه میرسد و قیمت دلار به 35 هزار تومان میرسد و درآمد کاربر به روزی 28دلار کاهش میابد، همچنین از قدرت خریدش کم میشود و اندازه قبل درآمد ندارد. کاربر باید چطور کار کند تا کسب درامد روزی 50 دلار را حفظ  کرده و به مرور آن را افزایش دهد؟

جواب مشخص است؛ باید به درامد دلاری برسد تا از شر تورم در امان بماند.

مزایای درآمد دلاری در ایران

  1. رسیدن به درآمد بیشتر

زمانی که یک نویسنده یا بازاریاب محتوا با یک شرکت خارجی به توافق برسد و ماهانه 5000 دلار حقوق بگیرد، اگر قیمت فعلی دلار را 35 هزار تومان در نظر بگیریم، او ماهانه 175 میلیون تومان درآمد خواهد داشت. در صورتی که یک نویسنده یا کپی ‌رایتر در ایران نمیتواند چنین درآمدی داشته باشد پس کسب درآمد دلاری برای یک کارشناس محتوا واقعاً عالی است چون می‌تواند درآمد چشمگیری داشته باشد.

2. بین المللی شدن کسب و کار

 از دیگر مزایای کسب و کار دلاری این است که اجازه وامکان بین المللی کردن بیزینس را به ما میدهد. برای مثال، کاربری که با شرکت دیجیتال مارکتینگ وارد همکاری میشود، قطعا به دلیل قدرتمند بودن شرکت، رقیب هایی دارد که مشتاق به دیدن نمونه کار کاربر شده و امکان درخواست به همکای دارد. و همچنین با این روش رزومه عالی برای کاربر صورت گرفته که در سطح جهان قابل رویت می باشد و در نتیجه پیام دعوت همکاری بیشتری دریافت میکند.

3. برند سازی بین المللی

 هنگامی که با بیزینس‌های ایرانی کار می‌کنیم کسب و کارمان فقط داخل ایران است، در نتیجه داخل کشور خودمان شناخته می‌شویم. اما چه لزومی دارد که خودمان را به یک نقطه محدود کنیم؟ میتوانیم برند خودمان را در تمام جهان معرفی و معروف کنیم و در نتیجه، درآمد خودمان را به میزان قابل توجهی افزایش دهیم.

4. برداشت درآمد بدون دغدغه

بعضی افراد معتقد هستند که  تحریم جلوی کسب درآمد دلاری را می‌گیرد؛ اما با یک سرچ آسان در اینترنت می‌توانید راه و روش نقل و انتقال دلار و باز کردن حساب را یاد بگیرید. درست است که به صورت مستقیم در ایران نمیتوانیم تراکنش دلاری داشته و به حساب های داخلیمان واریز کنیم. اما با وجود سیستم بلاک چین و وجود ارز های دیجیتال میتوانیم از سرتاسر دنیا تراکنش داشته و هر مبلغی رو جا به جا کنیم.

5. کسب درآمد دلاری بدون سابقه کار و نیاز به سرمایه زیاد

راحت ترین و بی دغدغه ترین فعالیت ممکن! میتوانید در حالی که روی کاناپه لم دادین و خوراکی میخورین به دلار درآمد داشته باشید، مثلا در یوتیوب فعالیت کنید فیلم و ویدیو ببینین، در سایت ها بازی کنین یا به عنوان یک فریلنسر در شرکت‌های خارجی مشغول به کار شوید، بدون نیاز به هیچ مهارت، تخصص و سرمایه‌گذاری اولیه‌ای میتونین شروع به کار کنید و درآمد زایی کنید.

چگونه درآمد دلاری داشته باشیم

برای اینکه بدانیم چطوری درامد دلاری داشته باشیم روش های مختلفی وجود دارد منتها برای شروع این فعالیت مسلط بودن به زبان انگلیسی میتواند کمک بسیاری کند.

در ادامه شما میتوانید بر اساس توانایی های لازم و شخصی از یک یا چند مورد پیشنهادی ما استفاده کنید:

1. پلتفرم محتوا در یوتیوب

2. تبادلات ارزی

3. همکاری با سایت های فیلنسری خارجی

4. فروش دوره های اموزشی

5. فروش کتابهای الکترونیکی

درآمد دلاری با هوش مصنوعی

6. فعالیت در زمینه طراحی سایت برای کسب و کار های خارجی

7. فعالیت در زمینه فعالیت های گرافیکی

8. عکاسی و فروش عکس های چشم نواز با کیفیت در قالب های مختلف

9. بازاریابی وابسته یا افیلیت مارکتینگ برای سایت آمازون

10. فعالیت در زمینه ارز های دیجیتال

11. کسب درآمد از طریق تماشای فیلم های تبلیغاتی

12. کسب درآمد از طریق کوتاه کردن لینک ها با سایت SHORTE.ST

13. راه اندازی فروشگاه اینترنتی و فروش فایل و محصولات قابل دانلود

14. کسب درامد به صورت ارز دیجیتال با بازی

15. فروش افزونه های وردپرسی

راههای کسب درآمد دلاری از اینترنت

روش های بسیاری از طریق اینترنت وجود دارد تا شما را به درآمد دلاری برساند. با مطالعه ادامه این مقاله با برخی از این روش ها آشنا شوید.

1) تولید محتوا در یوتیوب

درآمد دلاری از یوتیوب

بیشتر بخوانید: پردرآمد ترین یوتیوبر های ایرانی

اولین قدم برای اینکه بدانیم چگونه از یوتیوب درآمد داشته باشیم، ساخت کانال یوتیوب است. توجه داشته  باشید که در راستای ساخت کانال، از تصاویر پروفایل مناسبی استفاده کنید. محتوا های خود را در زمینه مورد نظرتان تولید کنید. درصورتی که کاربران محتوا های شما را بپسندند میتوانید بعد از فعالیتی مداوم (مانیتایز) شده یا به در آمد برسید و به اضای بازدید های ویدیو هایتان درآمد دلاری داشته باشید.

به طور قطع هرچقدر که کیفیت محتواهای ویدئویی تولید شده بیشترباشد، برای مخاطب مورد پسندتر واقع می شود و روند پیشرفت توسعه می یابد، در این خصوص اصطلاحی داریم که بیل گیتس گفته است(محتوا پادشاه است). همچنین در ساخت ویدئو لازم است توجه کنید که انتشارمحتواهای طولانی می‌تواند برای کاربر خسته کننده باشد پس قبل از انتشار هرگونه محتوای ویدئویی در این پلتفرم آگاهی خود را در این خصوص افزایش دهید. همچنین اگر از برچسب گذاری و کلمات کلیدی استفاده کنید بسیار کارساز می باشد.

2) تبادلات ارزی

راهکار بعدی برای نزدیک شدن شما به درآمد دلاری معامله کردن در فارکس است. برای شروع به کار در این بازار، باید به تکنیک ها و معامله گری ها مسلط باشید وگرنه احتمال از دست دادن سرمایه اولیه وجود دارد.  درضمن این روش کمی تخصصی است چرا که به دانش، تخصص و سرمایه اولیه نیاز دارد. پس باید برای درآمد از این روش تلاش کنید و از اطلاعات و آگاهی زیادی بهرمند شوید. همچنین سایت‌ها و منابع زیادی برای آموزش و یادگیری اصول معامله‌گری در بازار فارکس وجود دارد که میتوانید از آنها بهره ببرید.

کسب و کار و درآمد دلاری

3) همکاری با سایت های فریلنسری خارجی

یکی دیگر از روش‌های خوبی که به شما کمک می‌کند شروع به کار با درآمد دلاری داشته باشید. توجه داشته باشید که در رقابت با بقیه فریلنسرها قیمتی مناسب ارائه دهید تا سایت‌ها مشتاق همکاری با شما شوند. همچنین لازم است ابتدا کار خود را با قیمت‌های پایین شروع کنید تا بتوانید یک روزمه برای خود درست کنید.

سعی کنید رزومه قوی و منحصر به فردی جمع آوری کنید، چون برای کارفرماهای خارجی اولویت این فاکتور است، پس هر چه رزومه قوی‌تری داشته باشید، قطعاً درخواست همکاری و درآمد شما هم بیشتر خواهد بود.

4) فروش دوره های آموزشی

اگر در زمینه تخصصی، دانش و مهارت لازم دارید و می‌دانید که در زمینه آموزش و تدریس هم به اندازه کافی قدرتمند هستید، می‌توانید دوره‌های آموزشی خود را تهیه کرده و به فروش و انتشار برسانید. برای مثال با ساده ترین موضوع میتوانید شروع کنید، آموزش زبان مادری که مثل آب خوردن به آن مسلط هستید، چرا که اشخاصی هستند در خارج از ایران زندگی می‌کنند و یا برعکس، خواهان دوره‌های تخصصی شما هستند و لازم به ذکر است که این کار مخصوص دوره‌های آموزشی به زبان انگلیسی نیست و می‌توانید دوره‌های آموزشی به هر زبانی که توانایی تدریس دارید را هم در این سایت‌ها عرضه کنید.

5) فروش کتاب

از دیگر راه های رسیدن به درآمد دلاری، فروش و به انتشار گذاشتن اطلاعات و فایل های مختلف است. زمانی که یک محتوا یا کتاب الکترونیکی انتشار میدهید، فقد یک بار برای تهیه آن وقت گذاشتید و میتوانین آن را به تعداد افراد فراوانی بفروشید. سایت های زیادی هستند که کتاب و محتوای الکترونیکی شما را به دنبال کننده های خود بفروشند ولی اگر خواهان درآمد بیشتر هستید باید روی انتشار کتاب های الکترونیکی به زبان انگلیسی هم وقت بگزارید.

6) درامد دلاری با هوش مصنوعی

یکی دیگر از راه های درامد دلاری در ایران، کسب درآمد با هوش مصنوعی است. این راه یکی از روش های کسب درآمد دلاری بدون سرمایه می باشد. روش های بسیاری جهت کسب درامد دلاری از هوش مصنوعی وجود دارد. جهت کسب درآمد از این راه ابتدا باید از تکنیک های هوش مصنوعی بهره ببرید و آنها را آموزش ببینید.

 

این تکنیک ها شامل یادگیری الگو های کامپیوتری، شبکه های عصبی مصنوعی، پردازش تصویر، رباتیک و بسیاری دیگر از تکنیک ها می شود. درآمد دلاری با هوش مصنوعی می تواند شامل حوزه هایی نظیر گرافیست، حوزه تولید محتوای متنی، صدا گذاری به وسیله هوش مصنوعی، هوش مصنوعی جهت مبادلات ارز دیجیتال و تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی به کمک هوش مصنوعی شود، که در پی آن می توان به درآمد دلاری بسیار بالایی در عین راحتی، رسید. بنابراین، یادگیری این تکنولوژی در هر حوزه ای می تواند به کسب و کار با هوش مصنوعی به شما کمک کند.

درآمد دلاری از هوش مصنوعی

7) فعالیت در زمینه طراحی سایت برای کسب و کارهای خارجی

مورد بعدی برای کسب درآمد دلاری، همکاری با شرکت‌ها و کسب و کارهای خارجی در زمینه خدمات طراحی سایت است. لازمه این کار باید بتوانیم در زمینه طراحی سایت انگلیسی به تخصص و مهارت کافی برسیم و روزمه کاری عالی برای خودمان جمع آوری کنیم و به قدری قدرتمند بشویم که مدیران و صاحبان کسب وکارهای خارجی خواهان همکاری برای پروژه طراحی و به‌ روزرسانی سایت خودشان با ما شوند. از این راه میتوانیم به خوبی، شغل و درآمد دلاری برای خودمان رقم بزنیم.

درآمد بین المللی

8) فعالیت در زمینه فعالیت های گرافیکی

از روش‌های موثر برای رسیدن به درآمد دلاری، طراحی گرافیک است. در این صحنه گرافیست‌ها فرصت‌ خوبی برای نشان دادن مهارت خود جهت دریافت کسب درآمد دلاری و سایر ارزهای بین‌المللی دارند. لازم به ذکر است که یک گرافیست باید به صورت مداوم اطلاعات و آگاهی خود را بروزرسانی کند و به اصطلاح آپدیت باشد. فعالیت گرافیکی در حیطه های طراحی سایت، بازاریابی، تبلیغات، تولید محتوا و خیلی از رسانه های اجتماعی مثل اینستاگرام بسیار کارآمد می باشند. بنابراین در این حوزه بسیار جای مانور دارید و میتوانید به خوبی خودتان را به افراد و شرکت های بین المللی معرفی کنید و بدرخشید.

9) عکاسی و فروش تصاویر

امروزه در عصر جدید بسیاری هستند که برای هر کسب و کار، در هر حیطه ای از مد و فشن شو تا شرکت ها و … بدنبال عکاس های قهار و قدرتمند می باشند و این شغل از پرطرفدارهای خوب این دوره می باشد که با تلاش و کوشش و خلاقیت میتوان به خوبی از آن بهره برده و درآمد فوق العاده ای از آن کسب کرد. عکاس‌هایی که به اندازه کافی آموزش دیده‌اند و استعداد و خلاقیت لازم را دارند، می‌توانند خالق بهترین عکس‌ها باشند و این تصاویر را در سایت‌های مختلفی که در زمینه فروش عکس کار می‌کنند، به فروش برسانند.

10) بازاریابی وابسته یا افیلیت مارکتینگ برای سایت آمازون

بسیاری از کارشناسان و متخصصین کارآفرین معتقد هستند که بازاریابی پیوسته یا افیلت مارکتینگ از پردرآمد ترین کسب و کارهای اینترنتی هست که افراد بتوانند در این حیطه به خوبی عمل کنند و تنایج نشان داده اگر افراد بتوانند در این حوزه موفق باشند، این روش میتواند بسیار پولساز و درآمدزا باشد. فروشگاه بزرگ سایت آمازون در حال حاضر از مشتاق ترین سایت هایی می باشد که میل به همکاری با افراد مختلف

درافیلیت مارکتینگ دارد و در این زمینه فروش چشمگیری در سراسر جهان دارد و بخشی از سود فروش خودش رو شما

میدهد و اگر در فروش محصولات و خدمات همکای لازم را به عمل بیاورید در قالب دلار به شما پورسانت می دهد.

11) فعالیت در زمینه های ارز دیجیتال

در عصر حاضر فعالیت های ارز دیجیتالی پدیده ای بی نظیر می باشد که بدون حتی زره ای سختی و فعالیت فیزیکی

میتواند برای شما پول پارو کند وهمه روزه شاهد رشد و جهانگیر شدن این حوزه هستیم. بعضی افراد در حوزه

معامله‌گری ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند که تقریباً شغل پاره‌ وقت یا تمام‌ وقت است ولی بعضی دیگر ترجیح

می‌دهند که روی این ارزها سرمایه‌گذاری کنند، یعنی ارز دیجیتال می‌خرند و منتظر می‌مانند تا به مقدار کافی رشد کند.

بعد می‌توانند ارز خود را بفروشند و به دلار تبدیل کنند. البته روش های دیگری هم هستند که  بتوان با ارز دیجیتالی

درآمد دلاری داشت مثل ماینینگ یا استخراج ارز های دیجیتالی البته لازم به ذکر است باید سرمایه اولیه داشته باشید تا بتوانید یک یا چند ماینر خریداری کنید.

12) کسب درآمد در قالب دلار و تماشای فیلم های تبلیغاتی

یکی از ساده ترین و راحت ترین روش های درآمد به دلار، این گذینه میباشد که از جمله مزایای آن این است که به هیچ مهارت و تخصصی نیاز نداشته و تماشای فیلم و موسیقی هست!

شاید باورتان نشود اما شما میتوانید، بدون انجام هیچ فعالیت سختی، در حالی که ویدیو مشاهده میکنید به دلار پول

در بیاورید. حتی لازم نیست به زبان انگلیسی مسلط باشید، اگر وقت اضافی دارید میتوانید از این روش هم به راحتی درآمد داشته باشید.

13) کسب درآمد از طریق کوتاه کردن لینک ها با سایت:SHORTE.ST

ابزارها و سایت هایی هستند که در کوتاه سازی لینک ها کمک بسیاری میکنند تا ظاهری مناسب و زیبا داشته باشند تا

به هنگام انتشار در رسانه های اجتماعی مورد بازخورد بیشتری قرار گیرند. در مجموع ابزارهای زیادی هستند که در این

مورد فعالیت کنند اما هیچکدام به شما کمک نمیکنند که به درآمد برسید.

سوالی که برای شما پیش میاید این است که این سایت بر چه اساسی به کاربران خود درآمد می‌دهد؟ وقتی لینک مورد

نظر خود را با این سایت کوتاه کنید، هر کاربری که روی آن لینک کوتاه‌ شده کلیک کنید، باید یک تبلیغ 5 ثانیه‌ای را

مشاهده کند و پس از آن وارد لینک مورد نظر شود. به ازای هر 1000 کلیکی که روی آن لینک می‌شود، سایت مورد نظر درآمدی را به شما می‌دهد. این سایت درآمد دلاری کاربران خود را از طریق وب‌ مانی پرداخت می‌کند.

14) راه اندازی فروشگاه اینترنتی و فروش کتاب و محصولات قابل دانلود

در این روش از کسب و کار قرار نیست محصولی را بفروشید که نیاز به ارسال پستی داشته باشد فقد کافی است این

محصولات قابل دانلود باشند. یکی از نگرانی افراد که می‌خواهند فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کنند این است که چگونه ارز حاصل از فروش محصولات را دریافت کنیم؟

شما  می‌توانید از درگاه‌های پرداخت ارز دیجیتال کمک بگیرید. البته افراد زیادی هنوز با ارز دیجیتال آشنایی ندارند،  پس

می‌توانید برای آنها ویدیو آموزشی قرار دهید که  چگونه ارز دیجیتال بخرند و برای شما ارسال کنند و در نهایت محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

15) کسب درامد به صورت بیت کوین با بازی

یکی دیگر از روش های درآمد دلاری که باهاش آشنا خواهید شد بازی هایی هستند که میتوانند برایتان درآمد زا باشند. شاید باورش سخت باشه ولی میتوانید با بازی کردن ارز بیت کوین دریافت کنید. بازی های زیادی در این زمینه وجود دارند که از جمله آنها میتوان به Bitcoin Bandit، Bitdrip , Bitcoin Aliens  اشاره کرد. برای دریافت بیت کوین حاصل از بازی، کافی است آدرس کیف پول دیجیتال خود رو به سایت ها بدهید.

16) فروش افزونه های وردپرسی

اگر با ورد پرس آشنا باشید باید بدانید حدودا بالای 60 درصد سایت های موجود جهانی با قالب ورد پرس طراحی میشوند و خواهان و دنبال کننده ی فراوانی دارد و همگی نیاز به افزونه دارند و با توجه به بین المللی بودن این برنامه میتونین با ایده و طراحی قالب های افزونه که در سایت هایی مثل themeforest  انتشار میدهید درآمد دلاری داشته باشید.

چگونه درامد دلاری خود را به ریال تبدیل کنیم

پس از بررسی و معرفی بسیاری از روش های کسب درآمد دلاری در این وضعیت نابسامان اقتصادی، پاسخ به این سوال که چگونه دلار به ریال تبدیل کنیم، می تواند یکی از چالش های اصلی کاربران باشد. تبدیل درآمد دلاری به ریال بستگی به نحوه کسب درآمد دلاری شما دارد که در بسیاری از کسب و کار ها این نحوه تبدیل آسان، و در برخی کسب و کار ها با چالش هایی مواجه است.

بهترین راه تبدیل دلار به ریال می تواند همکاری با شرکت های مرتبط در این حوزه باشد. بسیاری از شرکت ها وجود دارند که به کمک رابط هایی که در خارج از کشور دارند می توانند به تبدیل دلار به ریال به شما کمک نمایند. از معایب این روش، دریافت پورسانت های معمولا زیاد از کاربران می باشد.

راز میلیاردر شدن

و در آخر در پاسخ به سوال متدوال ( چقدر طول میکشه تا به درآمد دلاری برسیم؟) :

هیچ کسی نمی‌تواند به شما بگوید چه زمانی به درآمد دلاری خواهید رسید! چون همه چیز بستگی به تلاش و پشتکار، مهارت و توانایی  شما و روش‌هایی که برای رسیدن به درآمد دلاری انتخاب می‌کنید دارد. بعضی روش‌‌ها شما را در مدتی کم به درآمد می‌رساند و برخی دیگر به زمان بیشتری نیاز دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب سایت در حال بازطراحی می باشد...

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.