کاتالوگ دیجیتال

کاتالوگ و بروشور یکی از مهم‌ترین ابزار های تبلیغاتی به شمار می‌روند که با معرفی برند، محصولات و خدمات شما، تاثیر بزرگی بر میزان فروش و جذب مشتری دارند. تا چندی پیش برای انتشار یا ارسال کاتالوگ محصولات خود باید هزینه‌های بسیاری را پرداخت، و برای چاپ و حمل‌ونقل آن زمان زیادی را صرف می‌کردید. اما در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی می‌توان به راحتی یک کاتالوگ هوشمند دیجیتال طراحی نمود و بدون نیاز به چاپ، آن را از طریق اینترنت به اشتراک گذاشت. اگر شما هم صاحب کسب‌وکاری هستید و قصد دارید درباره اسمارت کاتالوگ و نحوه طراحی آن اطلاعات بیشتری داشته باشید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

آماده ی پاسخگویی به سوالات شما: 02165267205

مزیت های کاتالوگ دیجیتال

استفاده به صورت آفلاین

استفاده به صورت آفلاین

یکی از مزیت های بزرگ کاتالوگ سنتی این است که می توانید آن را در هر جایی با خود ببرید. علاوه بر این، گاهی اوقات می توان محتوای دیجیتال را در چندین ابزار و دستگاه های متفاوت مشاهده کرد. به عنوان مثال، کاتالوگی که برای مشاهده در تلفن هوشمند شما بهینه شده است ممکن است در رایانه و یا آیپد یکسان نباشد. در مورد کاتالوگ سنتی چنین موضوعی وجود ندارد.

به روزرسانی سریع

به روزرسانی سریع

پس از آنکه کاتالوگ تبلیغاتی دیجیتال خود را به‌روزرسانی کردید، محتوای کاتالوگ شما بی‌درنگ به‌روزرسانی می‌شود و مشتریان و مخاطبان شما می‌توانند در لحظه به محتوای جدید شما دسترسی داشته باشند. این ویرایش و تغییرات می‌تواند موارد متعددی را نیز شامل شود، از جمله: ویرایش، حذف یا افزودن هرگونه محصول، لینک، تصویر، ویدیو، متن و موارد دیگر.

هوشمند و به روز

هوشمند و به روز

استفاده از کاتالوگ دیجیتال مزیت های بارز و آشکاری نسبت به کاتالوگ چاپی دارد که میتوان به هوشمند و به روز بودن آن اشاره کرد. در دنیای تکنولوژی که هرروزه همه چیز به سمت دیجیتالی شدن روی می آورد بهترین گزینه انتخاب هوشمندترین هاست.

ویترین 24 ساعته

ویترین 24 ساعته

کاتالوگ تبلیغاتی دیجیتال قرار است ویترین ۲۴ ساعته‌ی شما باشد. درواقع با بهره‌مندی از این نوع کاتالوگ‌ها می‌توانید خلاصه‌ای کوتاه و جامع از وبسایت و محصولات و فروشگاهتان را با ظاهری سه‌بعدی و بسیار شکیل در اختیار کاربران و مشتریانتان بگذارید.

 

کاتالوگ دیجیتال VS کاتالوگ سنتی

خوب هزینه طراحی کاتالوگ چاپی از دیجیتالی بیشتر است اما زمانی که چاپ شود، همه جا در دسترس مشتریان قرار دارد، اما کاتالوگ دیجیتالی به اینترنت یا حداقل سیستم هوشمندی نیاز دارد تا اجرا شود. اما در مقابل، هزینه‌های بسیار پایینی به همراه دارد.
در مقابل، امکان بروزرسانی و انتشار مجدد کاتالوگ دیجیتال ساده‌تر و کم هزینه‌تر است. از طرف دیگر اخیرا بیشتر کسب و کار‌ها به سمت دیجیتالی شدن رفته‌اند و بنابراین طراحی کاتالوگ دیجیتال در سال‌های اخیر با تقاضای بالایی مواجه شده است. در واقع نمی توان انکار کرد که آینده به تبلیغات آنلاین تعلق دارد.
با این حال با توجه به هدف و هم چنین بزرگ و کوچک بودن کسب و کار شما، یکی از این انواع طراحی کاتالوگ چاپی یا دیجیتالی و حتی هر دو جواب می‌دهند و می‌توانند نتایج مورد نظر شما را به واقعیت تبدیل کنند، از جمله فروش بیشتر و دسترسی به مشتریان واقعی.

جهت مشاوره رایگان و طراحی کاتالوگ هوشمند دیجیتال با همکاران ما  تماس بگیرید.

انواع کاتالوگ دیجیتال

کاتالوگ دیجیتال صنعتی

  •  

کاتالوگ دیجیتال آرایشی

  •  

کاتالوگ دیجیتال مواد غذایی

  •  

کاتالوگ دیجیتال فرش

  •  

سوالات متداول

تفاوت کاتالوگ دیجیتال و کاتالوگ معمولی در چیست؟

در عوامل مختلفی مانند به روز رسانی، هوشمند بودن، قابلیت به روزرسانی، دردسترس بودن و... متفاوت هستند.

هزینه ی کاتالوگ دیجیتال به چه صورتی است؟

شما می توانید تمامی هزینه های مربوط به کاتالوگ دیجیتال را در همین صفحه و با در صفحه ی تعرفه ها مشاهده نمایید.