__

بهترین افزونه حساب کاربری وردپرس

امروزه، ماهیت کاربرمحور بودن وب سایت ها نقش اساسی در بهبود رتبه بندی سایت ایفا می کند. بنابراین، وبمسترها و طراحان سایت بخش قابل توجهی از تلاش های خود را صرف ایجاد بهترین شرایط برای ارتقای عملکرد سایت می کنند. پنل کاربری را می توان به عنوان یکی از ضروری ترین بخش های هر سایت معرفی کرد. با ایجاد یک پنل کاربری حرفه ای، شرایطی خاص و روان برای کاربران خود جهت لذت بردن از تعامل با سایت خود فراهم کنید.

چگونه پنل کاربری وردپرس را شخصی سازی کنیم

برای شخصی سازی پنل کاربری در زمان طراحی سایت وردپرس، روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. در اینجا به دو روش کلی اشاره می‌کنیم.
استفاده از افزونه‌ها
یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای شخصی سازی پنل کاربری وردپرس، استفاده از افزونه‌ها است. افزونه‌های متعددی برای این منظور وجود دارند که هر کدام امکانات و ویژگی‌های خاص خود را ارائه می‌دهند.
برخی از محبوب‌ترین افزونه‌های شخصی سازی پنل کاربری وردپرس عبارتند از:
UserPro
MemberPress
Admin Menu Editor
استفاده از کدهای CSS و PHP
اگر دانش کافی در زمینه برنامه ‌نویسی دارید، می‌توانید از کدهای CSS و PHP برای شخصی سازی پنل کاربری وردپرس به طور مستقیم استفاده کنید. این روش به شما آزادی عمل بیشتری برای ایجاد تغییرات در پنل کاربری می‌دهد، اما نیازمند دانش فنی بیشتری نیز هست. دقت کنید که قبل از شروع هر گونه شخصی سازی، از سایت خود بکاپ تهیه کنید. تغییرات را به طور گام به گام اعمال کنید و پس از هر تغییر، سایت خود را به دقت بررسی کنید.

نحوه شخصی سازی پنل کاربری

مهم ترین ویژگی های افزونه حساب کاربری وردپرس

در برخی از وب‌سایت‌ها، کاربران متعددی با نقش‌های مختلف وجود دارند، بنابراین انتخاب پنل کاربری مناسب بسیار مهم است. بخش‌های ثبت‌نام و ورود، عضویت کاربران، دسترسی برای کاربران خاص و موارد دیگر همگی به پنل کاربری مرتبط هستند. قبل از انتخاب افزونه پنل کاربری وردپرس، مخاطبان خود را شناسایی کنید و نوع سایتی را که برای آن پنل کاربری می‌خواهید مشخص کنید. برای مثال، سایت‌های تجارت الکترونیک پنل‌های کاربری دارند که کاربران می‌توانند محصولات خریداری شده را مشاهده کنند، به اطلاعات مربوطه دسترسی پیدا کنند، در حالی که سایت‌های آموزشی کاربرانی با نقش‌های مختلف مانند معلمان، دانش‌آموزان یا مدیران دارند که هر کدام ویژگی‌ها و نقش‌های خاص خود را دارند.
راحتی استفاده
هنگام انتخاب پنل کاربری، سهولت برقراری ارتباط و استفاده‌ی آسان برای کاربر را مدنظر داشته باشید. بنابراین، قبل از آن، بررسی کنید که استفاده از افزونه ساده باشد. آیا کاربر می‌تواند به راحتی با آن کار کند؟ سرعت راه‌اندازی افزونه چقدر است؟ آیا برای راه‌اندازی آن نیاز به صرف زمان زیادی است؟
حداقل امکانات
یک افزونه‌ای را انتخاب کنید که حداقل ویژگی‌ها و الزامات مورد نیاز در پنل کاربری را ارائه دهد. برخی از ویژگی‌های مهم عبارتند از:
توانایی ایجاد و سفارشی کردن نقش‌های کاربری
ایجاد فرم‌های ثبت‌نام با فیلدهای سفارشی
فرم‌های عضویت در صفحه
تأیید ایمیل
تغییرات مسیر سفارشی
امنیت بالا و غیره.
این‌ها ویژگی‌های کلیدی و مهم هر افزونه پنل کاربری هستند.
هزینه
پلاگین‌های پنل کاربری رایگان زیادی وجود دارد، اما از آنجایی که هزینه بی‌مورد نیست، ممکن است پلاگین‌های رایگان معیارها و نیازهای شما را برآورده نکنند. بنابراین، بهتر است کمی هزینه کنید تا یک افزونه‌ای داشته باشید که نیازهای سایت شما را تامین کند.
سازگاری و انعطاف‌پذیری
اگر نیاز به ادغام افزونه پنل کاربری خود با سیستم دیگری مانند ووکامرس دارید، به احتمال زیاد برای اطمینان از سازگاری با این سیستم‌ها به یک افزونه‌ی پولی نیاز خواهید داشت.

معرفی بهترین افزونه های ایجاد حساب کاربری وردپرس

پنل کاربری به کاربران این امکان را می‌دهد تا فضایی در سایت شما داشته باشند و با استفاده از پنل کاربری خود، کارهای خاصی را انجام دهند. در ادامه قصد داریم افزونه های رایگان ایجاد حساب کاربری را معرفی کنیم.

افزونه UP User Account

افزونه UP User Account یک پلاگین رایگان و پیشرفته برای ساخت پنل کاربری در وردپرس است. این پلاگین با داشتن یک رابط کاربری زیبا و حرفه‌ای، برای برطرف کردن نواقص پنل کاربری پیش‌فرض وردپرس طراحی شده است. استفاده از این پلاگین به شکل قابل توجهی به ساخت پنل‌های کاربرپسند برای وردپرس، ووکامرس و ایزی دیجیتال دانلود (EDD) کمک می‌کند. برخی از ویژگی‌های قابل توجه پلاگین UP User Account عبارتند از:
طراحی گرافیکی مدرن
سازگاری با تمامی قالب‌ها
قابلیت تایید شماره موبایل
کد بهینه شده
به‌روزرسانی‌های عالی و کاربردی
امکان تغییر عکس پروفایل کاربر
قابلیت شخصی‌سازی ایمیل‌های ارسالی
این موارد تنها بخشی از امکانات پلاگین UP User Account هستند. آخرین نسخه این پلاگین همچنین امکان ادغام با یک پنل پیامکی را نیز فراهم می‌کند.

افزونه وردپرس یار

افزونه پنل کاربری پیشرفته وردپرس یار یکی از بهترین پلاگین‌های وردپرس فارسی به شمار می‌رود. خوشبختانه، این پلاگین برای سازگاری با پیامک بهینه شده است و از سرویس پیامکی وب ‌سرویس پیام کوتاه پترن برای ارسال سریع پیامک بر اساس الگو استفاده می‌کند و اطمینان می‌دهد که پیام‌های شما از طریق پلاگین پنل کاربری وردپرس یار در کمتر از ۵ ثانیه به سرعت ارسال می‌شوند. علاوه بر این، از آنجایی که پیامک از طریق خطوط خدماتی ارسال می‌شود، حتی به شماره‌های مسدود شده یا لیست سیاه نیز پیام ارسال خواهد شد. پس از نصب این پلاگین، می‌توانید به مرور زمان داده‌های کاربران را جمع‌آوری کرده و از شماره‌های تلفن همراه جمع‌آوری شده در پایگاه داده سایت خود برای ارسال انبوه پیامک استفاده کنید. ویژگی‌های زیر را می‌توان به عنوان ویژگی‌های وردپرس یار برجسته کرد:
مرتب‌کننده دانلودها
ایجاد منوها با لینک‌ها و آیکون‌های دلخواه بدون محدودیت
پشتیبانی و به‌روزرسانی‌های منظم
تایید شماره موبایل
قابلیت‌های مختلف ارسال نوتیفیکیشن
دو سیستم ثبت‌نام: ایمیل و پیامک
شما می‌توانید راه‌اندازی پنل کاربری پیشرفته وردپرس یار را در کمتر از ۵ دقیقه انجام دهید. پس از راه‌اندازی، از تغییرات اعمال شده استفاده کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

افزونه حساب کاربری MemberPress

افزونه حساب کاربری memberpress

پلاگین داشبورد کاربری MemberPress برای کاربرانی که می‌خواهند بدون محدودیت کار کنند، ارزشمند است. با استفاده از MemberPress، یک پنل کاربری حرفه‌ای برای مدیریت اعضا در اختیار خواهید داشت. عضویت ویژه به شما این امکان را می‌دهد تا دسترسی خاصی را برای کاربران سایت خود ایجاد کنید. به عنوان مثال، اگر سایتی با محوریت عکاسی دارید، می‌توانید دانلود تصاویر ویژه را برای کاربرانی که عضویت سایت را خریداری می‌کنند، فعال کنید. با بیش از ۲۰۰،۰۰۰ نصب فعال، MemberPress یکی از محبوب‌ترین پلاگین‌های پنل کاربری وردپرس است. برخی از ویژگی‌های MemberPress عبارتند از:
امنیت بالا
مدیریت حرفه‌ای کاربران
ایجاد یک پنل کاربری زیبا
سیستم گزارش‌گیری حرفه‌ای
اعمال کدهای تخفیف برای کاربران
MemberPress از هر دو نسخه رایگان و حرفه‌ای پشتیبانی می‌کند، که نسخه حرفه‌ای نیازمند پرداخت حق عضویت است. نسخه رایگان محدودیت‌هایی دارد. اگر می‌خواهید بدون محدودیت کار کنید و یک پنل کاربری حرفه‌ای ایجاد کنید، پیشنهاد ما استفاده از نسخه پریمیوم این پلاگین است.
اگر می‌خواهید پنل وردپرس شما جامع‌تر از همیشه باشد، Gravity Forms پلاگین مکمل آن است. Gravity Forms این قابلیت را اضافه می‌کند که فرم‌های تکمیل شده توسط کاربران، نوتیفیکیشن‌های پیامکی را برای مدیر سایت ارسال کنند.
ایجاد پنل کاربری در ووکامرس با استفاده از داشبورد UserPro تنها در نسخه پریمیوم آن در دسترس است. بنابراین، برای استفاده از این قابلیت نیاز به خرید این پلاگین می‌باشد.

افزونه یوزر پرو ساخت حساب کاربری

پلاگین UserPro پرفروش‌ترین پلاگین ساخت حساب کاربری و ثبت‌نام در وردپرس است. با این پلاگین، در ایجاد فرم‌های ثبت‌نام و ورود برای وب‌سایت خود هیچ محدودیتی نخواهید داشت. با UserPro، تنها با چند کلیک ساده، بهترین و حرفه‌ای‌ترین فرم‌های عضویت و ورود برای وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنید.
یکی از ویژگی‌های برجسته این پلاگین، ایجاد شبکه اجتماعی برای کاربران است. در این شبکه اجتماعی، کاربران می‌توانند یکدیگر را دنبال کرده و با هم به تعامل و تبادل اطلاعات بپردازند.
صفحه ثبت‌نام جذاب، ساخت فرم ثبت‌نام چند مرحله‌ای و پشتیبانی از زبان فارسی، از دیگر ویژگی‌های پلاگین UserPro به شمار می‌روند. از دیگر امکانات UserPro می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
به‌صرفه ‌ترین پلاگین خرید عضویت وردپرس
تنظیمات ساده
امکان ورود و ثبت ‌نام از طریق گوگل و شبکه‌های اجتماعی
یکپارچه ‌سازی با پی‌پال
استفاده از قالب‌های آماده
اعمال محدودیت بر اساس نقش کاربری
با در نظر گرفتن ویژگی‌های ذکر شده، اگر می‌خواهید روی بهترین پلاگین حساب کاربری وردپرس سرمایه‌گذاری کنید، UserPro یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود.

افزونه حساب کاربری WP User Manager

افزونه حساب کاربری wp user manager

اگر می‌خواهید آمار دقیقی از کاربران خود داشته باشید و فرم‌های ثبت‌ نام، ورود و پروفایل کاربری برای وب ‌سایتتان ایجاد کنید، این افزونه برای شما بسیار مناسب است و با استفاده از آن می‌توانید به نیازهای خود برسید.
این افزونه، مانند سایر افزونه‌هایی که به شما معرفی کرده‌ایم، کاملا رایگان است و می‌توانید آن را به صورت رایگان از مخزن وردپرس دانلود و نصب کنید. با استفاده از آن، می‌توانید یک پنل کاربری برای وب‌سایت خود ایجاد کنید. تاکنون، بیش از 10,000 نفر این افزونه را از مخزن وردپرس روی سایت خود نصب کرده‌اند و از آن استفاده می‌کنند.
این افزونه همچنین امنیت بسیار خوبی دارد و نیازی نیست شما نگران امنیت اطلاعات کاربران خود باشید زیرا کاملا امن بوده و امنیت این اطلاعات را به طور کامل حفظ کرده‌اید. علاوه بر این، با فرم ‌ساز این پلاگین می‌توانید فرم‌های خود را به راحتی و با استایل‌های زیبا طراحی و پیاده ‌سازی کنید تا کاربران به سادگی به پنل کاربری خود دسترسی داشته باشند.
برخی از ویژگی‌های این افزونه:
طراحی‌های زیبا برای فرم‌ها
پنل کاربری جذاب
فرم‌های عضویت و ورود به سیستم
تنظیمات ساده
رابط کاربری آسان

افزونه حساب کاربری تمیکس

افزونه حساب کاربری تمیکس از به‌ روز بودن و دوری از دستورات و کدهای قدیمی به‌عنوان برخی از مزایای کلیدی خود یاد می ‌کند. این پلاگین بر پایه افزونه ووکامرس ساخته شده و از ظاهری زیبا و مدرن برخوردار است که مطابق با سلیقه‌ی تمامی کاربران طراحی شده است. همچنین، شما می‌توانید این افزونه را برای مطابقت با رنگ‌ها و ترکیب‌های دلخواه خود شخصی‌سازی کنید. این نرم‌افزار ایرانی کاملاً اصیل بوده و از هیچ مدل خارجی تقلیدی صورت نگرفته است. اگر هدف شما این است که به کاربران خود یک رابط کاربری جذاب و زیبا ارائه دهید، تمیکس در این مسیر به شما کمک خواهد کرد.
برخی از ویژگی‌های افزونه حساب کاربری تمیکس عبارتند از:
مدیریت بخش‌های مختلف
کیف پول شخصی‌سازی‌شده
مدیریت منو
صفحات ورود و خروج
تیکت‌ دهی حرفه‌ای با پنل پیامکی
دسته‌ بندی سفارشات و دانلودها
سیستم ورود و ثبت‌ نام یکپارچه
مدیریت رنگ
نمودار خرید
نمایش آخرین محصولات.
این قابلیت‌ها تنها بخش کوچکی از امکانات پلاگین تمیکس هستند. برای بهره‌گیری کامل و آشنایی با تمامی قابلیت‌ها، استفاده از به ‌روزرسانی‌ها و شخصی‌ سازی‌های آن، ضروری است.

بهترین افزونه پنل کاربری پیشرفته رایگان

Ultimate Member، یکی از محبوب ‌ترین پلاگین‌های مدیریت کاربران در وردپرس است. این پلاگین دارای ویژگی‌های حرفه‌ای مختلفی است که به شما امکان می‌دهد یک پنل کاربری سفارشی و جذاب برای سایت خود ایجاد کنید. این افزونه به صورت رایگان در مخزن وردپرس در دسترس است و تنها با چند کلیک می‌توانید آن را روی سایت خود نصب و راه‌اندازی کنید. با این حال، نسخه رایگان محدودیت‌هایی دارد. اگر یک پنل کاربری حرفه‌ای برای سایت خود می‌خواهید، بهتر است برای رفع محدودیت‌ها، نسخه حرفه‌ای آن را خریداری کنید.
تاکنون، Ultimate Member در مخزن وردپرس بیش از ۲۰۰،۰۰۰ نصب فعال داشته و محبوبیت قابل توجهی به دست آورده است. این پلاگین کاملاً با ووکامرس سازگار است و به شما امکان می‌دهد یک پنل خرید کاربرپسند را برای مشتریان خود فراهم کنید. کاربران می‌توانند به راحتی محصولات خریداری شده خود را مدیریت کنند یا به مشاهده تمامی اطلاعات خود در سایت شما بپردازند.
برخی از ویژگی‌های کلیدی این پلاگین عبارتند از:
مدیریت ساده
یکپارچه‌سازی با سیستم‌های بازاریابی ایمیلی (در نسخه حرفه‌ای)
ورود و ثبت‌ نام کاربر از طریق شبکه‌های اجتماعی
اتصال به مشتریان ووکامرس و یکپارچه‌سازی با Google reCAPTCHA.

اگر می‌خواهید یک فرم عضویت و ورود برای وب‌سایت خود داشته باشید و یک پنل کاربری نسبتاً ساده برای کاربران سایت‌تان ایجاد کنید، این پلاگین برای شما بسیار مناسب خواهد بود. حتی لازم نیست تنظیمات پیچیده‌ای را در این پلاگین وارد کنید و به راحتی می‌توانید فرم عضویت و ورود را برای سایت خود ایجاد کرده و در معرض دید قرار دهید.

افزونه حساب کاریری پیشرفته رایگان

افزونه حساب کاربری RegistrationMagic

افزونه RegistrationMagic به صورت رایگان در دسترس است و تنها با چند کلیک می‌توانید آن را روی سایت خود نصب و راه‌اندازی کنید. این پلاگین تاکنون توانسته است به ۱۰،۰۰۰ نصب فعال در مخزن وردپرس دست پیدا کند و به یکی از بهترین پلاگین‌های پنل کاربری برای وردپرس تبدیل شود.
کار با این پلاگین، همانطور که گفته شد، بسیار ساده است و نیازی به انجام تنظیمات زیاد ندارید. بلکه به راحتی می‌توانید فرم‌های عضویت و ورود خود را ایجاد کنید تا کاربران از طریق آن فرم در سایت شما ثبت‌نام کنند، یا هر زمان که بخواهند با وارد کردن اطلاعات خود در فرم ورود به پنل کاربری خود دسترسی پیدا کنند.

به این نکته توجه داشته باشید که یکی از معایب این پلاگین، ترجمه نشدن آن به فارسی است و باید به زبان انگلیسی با این پلاگین کار کنید. با این حال، می‌توانید فرم‌ها را به زبان فارسی ایجاد کنید؛ فقط تنظیمات پلاگین انگلیسی است.
برخی از ویژگی‌های این پلاگین:
سازنده فرم قدرتمند
یکپارچه‌سازی با پلاگین Contact Form 7
یکپارچه‌ سازی با ووکامرس
رایگان
یکپارچه‌ سازی با سیستم‌های بازاریابی ایمیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب سایت در حال بازطراحی می باشد...

وب سایت مجموعه در حال باز طراحی میباشد، از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم...

 
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.