__

چگونه در مینی چت با ایرانی ها حرف بزنیم

مینی چت با هدف اصلی برقراری تماس ‌های تصویری با کیفیت و ایجاد تجربه‌ ای عالی برای کاربران خود، در کوتاه ‌ترین زمان ممکن توانسته است جای خود را در میان سرویس‌ های ارتباطی اجتماعی باز کند. با استفاده از این برنامه کاربران قادرند در هر زمان و هر مکان به راحتی با دوستان، خانواده و همکاران خود تماس تصویری برقرار کنند.
امکانات متنوعی که مینی چت در اختیار کاربران قرار می ‌دهد شامل تماس ‌های تصویری یک به یک، تماس‌ های گروهی با چند نفر، ارسال پیام ‌های متنی، اشتراک‌ گذاری فایل‌ ها و حتی استفاده از فیلترها و افکت ‌ها در حین تماس تصویری است

مینی چت چیست

مینی چت چیست

مطالعه بیشتر: فعالسازی کد mmi

مینی چت یک سرویس ارتباطی آنلاین است که امکان برقراری تماس ‌های تصویری با کیفیت بالا را برای کاربران فراهم می ‌کند. با این سرویس، کاربران قادرند به صورت یک به یک یا در چت ‌های گروهی با چند نفر تماس تصویری برقرار کنند. علاوه بر ارتباط تصویری، امکان ارسال پیام ‌های متنی، اشتراک ‌گذاری فایل ‌ها و استفاده از فیلترها و افکت ‌های تصویری نیز در این سرویس فراهم شده است. این سرویس از پروتکل ‌های رمزنگاری قوی برای حفظ حریم خصوصی کاربران استفاده می‌ کند و توجه ویژه ‌ای به امنیت دارد.
مینی چت به عنوان یکی از جدیدترین سرویس ‌های اجتماعی چت تصویری برای سیستم‌ عامل اندروید، امکان برقراری تماس‌ های تصویری با کیفیت و تجربه ‌ای عالی برای کاربران را ایجاد می کند

چگونه مینی چت را فعال کنیم

اگر حساب فیسبوک دارید می توانید به راحتی به حساب کاربری خود در فیس بوک وارد شده و از مینی چت استفاده کنید. در این صورت دیگر نیازی نیست تا در مینی چت هم یک حساب کاری ایجاد کنید.
مراحل ایجاد یک حساب کاربری در این سرویس عبارتند از:
این برنامه را از گوگل پلی دانلود و گزینه Log In With Facebook را انتخاب کنید.
گزینه Accept All را در صفحه Accept cookies from Facebook انتخاب کنید.
صفحه لاگین فیس بوک باز می شود، اگر اکانت فیس بوک دارید می توانید وارد شوید و اگر اکانت ندارید باید اکانت فیس بوک بسازید.
تاریخ تولد و جنسیت خود را انتخاب کنید.
ایمیل یا شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و کدی که برای شما ارسال می شود را بنویسید.
اکانت شما تا یک ساعت دیگر فعال می شود.

چگونه در مینی چت با خارجی ها حرف بزنیم

در مینی چت می توانید با افرادی از سراسر جهان چت کنید. کافی است تا فیلتر شکن خود را روشن کرده و یک کشور را انتخاب کنید. با زدن دکمه آبی رنگ، مخاطب گفتگوی تصادفی خود را پیدا می کنید. در صورتی که بخواهید مخاطب خود را تغییر دهید باید باز هم روی دکمه آبی کلیک کنید. برای قطع کردن تماس نیز کافی است تا دکمه قرمز رنگ را بزنید.
به طور کلی برای وارد شدن به مینی چت باید فیلتر شکن خود را روشن کنید. وقتی وارد این برنامه می شوید در پایین صفحه مخاطبان مختلفی را مشاهده می کنید و می توانید هریک از آن ها را به عنوان مخاطب خود انتخاب کنید. اما اگر فقط می خواهید با ایرانی ها صحبت کنید می توانید بدون خارج شدن از این برنامه، فیلتر شکن خود را خاموش کنید. به این ترتیب فقط مخاطبان ایرانی را خواهید دید.

صحبت با خارجی ها در مینی چت

مطالعه بیشتر: طراحی جلد کتاب در ایندیزاین

چرا در مینی چت کشور ایران نیست

برخی از سرویس ‌های ارتباطی آنلاین و تماس ‌های تصویری ممکن است به دلایل مختلف از جمله محدودیت ‌های قانونی یا سیاسی در برخی کشورها در دسترس نباشند. این محدودیت ‌ها می ‌تواند به دلیل سیاست ‌های محلی، تفاوت ‌های فرهنگی، مسائل امنیتی یا دیگر دلایل باشد. وارد شدن به اپلیکیشن مینی چت نیز نیاز به روشن کردن فیلتر شکن دارد و به همین جهت بعد از وارد شدن به این برنامه نام ایران را در میان لیست کشورها نخواهید دید. اما می توانید با استفاده از روش هایی کشور خود را به ایران تغییر دهید.

چگونه کشور خود را در مینی چت عوض کنیم

برای تغییر کشور به ایران در مینی چت می توانید پس از اینکه با فیلتر شکن وارد این برنامه شدید، فیلتر شکن خود را خاموش کنید. در این صورت کشور شما به ایران تغییر پیدا خواهد کرد. اگر تغییر نکرده بود بهتر است یک بار صفحه را رفرش کنید و سپس next را بزنید.
همچنین می توانید پس از وارد شدن به این برنامه عبارت /embed/index.html را در مرورگر خود در جلوی نام مینی چت بنویسید و سپس start را بزنید.

مینی چت با ایجاد امکان تماس ‌های تصویری با کیفیت و ساختن تجربه ‌ای عالی برای کاربران خود، در مدت زمان کوتاهی جایگاه قابل توجهی در میان سرویس‌ های ارتباطی اجتماعی به دست آورد. این برنامه به کاربران کمک می کند تا در هر زمان و مکانی به راحتی تماس تصویری برقرار کنند.
سادگی استفاده، کیفیت تصویر و قابلیت ارتباط با افراد مختلف از سرتاسر جهان از مزایای اصلی این برنامه می باشند و باعث شده اند این سرویس در میان کاربران محبوبیت بالایی داشته و به عنوان یکی از ابزارهای ارتباطی مهم در دنیای امروز شناخته شود.

شرکت دیجیتال مارکتینگ وب شهر، با انجام خدمات طراحی سایت و سئو سایت های وردپرسی، می تواند مشاور مناسبی برای کسب و کار اینترنتی شما باشد. در صورت سوال و یا کسب اطلاعات در حوزه دیجیتال مارکتینگ، با مشاورین ما تماس بگیرید.

2 دیدگاه در “چگونه در مینی چت با ایرانی ها حرف بزنیم

  1. Armin گفت:

    سلام من از کشور هلند هستم میخوام تو مینی چت ایران پیدا کنم. نمیشه. یک جا خواندم با سرور ایران vpn ولی همه جا پولی یکی خریدم چند وقت پیش کار نکرد. یادم نیست چی بود اسمش. خواستم بگم چطوری میشه وصل شد. اگر با سرور مجانی هست

    1. جمشيد احسانی گفت:

      سلام تو ایرانم اینجوریه فیلترشکن اگه روشن باشه ایرانو نشون نمیده ولی فیلترشکنو که خاموش می‌کنی ایرانو نشون میده ولی خارج از کشور نمی‌دونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب سایت در حال بازطراحی می باشد...

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.