__

بعد از دیلیت اکانت تلگرام چگونه دوباره وارد شویم

در عصر دیجیتال امروز، داشتن تلفن همراه بخش مهمی از زندگی ما است. با پیشرفت تکنولوژی، گوشی های هوشمند ضروری شده اند و برای اهداف مختلف از جمله ارتباطات، سرگرمی و بهره وری استفاده می شوند. در دنیای ارتباطات امروزه، استفاده از پیام ‌رسان ‌ها بخصوص تلگرام بسیار رایج است. این پیام‌ رسان، به کاربران اجازه می دهد پیام ها را ارسال کنند، تماس های صوتی و تصویری برقرار کنند و فایل ها را به اشتراک بگذارند. برخی افراد، بنا به دلایل امنیتی یا شخصی، اکانت تلگرام خود را دیلیت می کنند. شما ممکن است اطلاعات زیادی را در حساب کاربری خود داشته باشید اما با حذف و دیلیت این حساب، دسترسی شما به این اطلاعات، قطع خواهد شد.
گاهی اوقات نیاز است تا حساب کاربری تلگرام خود را حذف کنیم اما بعد از دیلیت اکانت تلگرام چگونه دوباره وارد شویم؟ در این مقاله، به راهنمایی برای ورود دوباره به تلگرام پس از حذف حساب می ‌پردازیم. راهنمای گام به گام ما به شما کمک می کند تا حساب Telegram خود را بدون هیچ زحمتی بازیابی کنید. توجه داشته باشید که در صورتی که حساب تلگرام شما به دلایل امنیتی توسط سرویس تلگرام مسدود شده باشد، ممکن است برای بازیابی حساب با مراحل دیگری مواجه شوید. در این صورت، به راهنمای رسمی تلگرام یا پشتیبانی آن مراجعه کنید.

چطور بعد از دیلیت اکانت وارد تلگرام شویم

پس از دیلیت اکانت تلگرام، شما به سادگی می ‌توانید با اجرای چند مرحله ساده دوباره به این شبکه اجتماعی بپیوندید. برای وارد شدن دوباره به این پلتفرم، باید مراحل زیر را دنبال کنید:
ابتدا نرم‌ افزار تلگرام را از فروشگاه های App Store یا Google Play، دانلود و نصب کنید.
پس از نصب، ابتدا نرم ‌افزار تلگرام را باز کرده و در صفحه ورود، شماره تلفن خود را وارد کنید.
در این مرحله، می توانید یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید یا از شماره تلفن قبلی خود استفاده کنید. گزینه “ورود با شماره تلفن” را انتخاب کنید.
یک کد تأیید به شماره شما ارسال می ‌شود. این کد را در باکس مورد نظر وارد کنید تا شماره تلفن شما تأیید شود.
نکته: اگر پیش از حذف حساب تلگرام، از گزینه پشتیبان ‌گیری استفاده کرده‌اید، می‌ توانید اطلاعات خود را بازیابی کنید. اگر از گزینه “حذف حساب” در تلگرام استفاده کرده ‌اید و اطلاعات پشتیبانی ندارید، تمام اطلاعات پاک شده و دیگر به آنها دسترسی ندارید.
پس از تایید شماره تلفن و انجام مراحل بالا، میتوانید به حساب تلگرام خود وارد شوید.
ممکن است حساب شما به دلایل امنیتی توسط سرویس تلگرام مسدود شده باشد و برای بازیابی حساب با مشکلاتی رو به رو شوید. برای حل این مشکل، می توانید به راهنمای رسمی تلگرام یا پشتیبانی آن مراجعه کنید.

بازگردانی تلگرام بعد از دیلیت اکانت

مطالعه بیشتر: ساخت شماره مجازی رایگان

بازیابی اکانت تلگرام با شماره

گاهی ممکن است حساب تلگرام خود را، به دلیل تعویض یا گم شدن موبایل، از دست بدهید. در این موارد، اگرچه دیلیت اکانت تلگرام نکرده باشید اما به اطلاعات حساب خود دسترسی ندارید. اگر قبلاً با استفاده از شماره تلفن خود در تلگرام اکانت داشته اید و به آن شماره دسترسی دارید، می ‌توانید با وارد کردن شماره تلفن، حساب کاربری قبلی خود را بازیابی کنید. در این مرحله، یک کد تأیید به شماره تلفن شما ارسال می‌ شود که باید آن را وارد کنید تا به حساب خود دسترسی پیدا کنید.
اگر به شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود دسترسی ندارید، میتوانید برای کمک، به پشتیبانی تلگرام مراجعه کنید. برنامه Telegram را در دستگاه دیگری باز کنید یا از نسخه وب استفاده کنید. برای دسترسی به منو روی نماد “؟” ضربه بزنید. به “تنظیمات” بروید و “Ask a question” یا “Contact Telegram support” را انتخاب کنید. تمام جزئیات لازم، از جمله نام کاربری، شماره تلفن قبلی و سایر اطلاعات مربوطه را ارائه دهید. وضعیت را توضیح دهید و از آنها برای بازیابی حساب خود کمک بخواهید. تیم پشتیبانی پرونده شما را بررسی و برای حل مشکل راهنمایی می کند.
متاسفانه بازیابی حساب تلگرام بدون شماره تلفن امکان پذیر نیست. شماره تلفن بخش مهمی از فرایند تایید حساب است و برای ثبت نام و ورود به حساب شما لازم است. اگر دسترسی به شماره تلفن قدیمی خود را از دست داده اید، باید شماره خود را به روز کنید یا برای کمک بیشتر با پشتیبانی تلگرام تماس بگیرید.
اگر دیگر به شماره تلفن قدیمی خود دسترسی ندارید، میتوانید شماره تلفن خود را در تلگرام با دنبال کردن این مراحل به روز کنید:
برنامه Telegram را در دستگاه خود باز کنید.
به Settings بروید.
شماره تلفن خود را انتخاب کنید؛
روی “تغییر شماره” ضربه بزنید و دستورالعمل های روی صفحه را برای به روز رسانی شماره تلفن خود دنبال کنید.

بازیابی اکانت تلگرام با ایمیل

اگر دسترسی به شماره تلفن خود را از دست داده اید یا شماره خود را تغییر داده اید و قادر به دریافت کد تایید حساب Telegram خود نیستید، روشی وجود دارد که می توانید حساب خود را بدون شماره تلفن بازیابی کنید. لازمه ی بازیابی اکانت با ایمیل، فعال سازی تایید هویت دو مرحله ‌ای و استفاده از ایمیل است. در این صورت می توانید اکانت خود را بدون در دسترس داشتن شماره تلفن بازیابی کنید. در این روش، با استفاده از آدرس ایمیل مرتبط با حساب خود می توانید اکانت خود را بازیابی کنید. اگر یک آدرس ایمیل را به عنوان گزینه بازیابی خود تنظیم کرده اید، می‌ توانید از آن برای دریافت کد تایید استفاده کنید.
برای استفاده از این روش، برنامه Telegram را باز کنید و روی لینک “Forgot Password؟” یا “Lost your phone؟” در صفحه ورود ضربه بزنید. آدرس ایمیل خود را وارد کنید و پس از دریافت کد تایید در صندوق ورودی ایمیل خود، آن را در صفحه مورد نظر وارد کنید. بعد از تایید کد، شما به راحتی وارد اکانت خود می شوید و به حسابتان دسترسی دارید. البته اطلاعات و پیام های شما در این روش در دسترس نخواهد بود.
در برخی موارد، افراد بعد از دیلیت اکانت تلگرام، نیازمند اطلاعات حذف شده حساب کاربری خود می شوند. در این صورت، با مراجعه به سایت رسمی تلگرام، امکان بازیابی اطلاعات وجود دارد. ابتدا به قسمت support وارد شوید و در کادر اول درخواست خود را مطرح کنید. کادر دوم باید یک ایمیل در دسترس را وارد کنید تا پاسخ درخواست شما به آن ارسال شود. در کادر سوم، شماره تلفن مربوط به اکانت دیلیت شده را همراه با پیش شماره مخصوص کشور وارد کرده و درخواست را Submit کنید.
در ادامه باید متن ارسالی به این سایت را همراه با شماره تلفن دقیق به ایمیل recover@telegram.org ارسال کنید. پروسه زمانی بازگردانی اکانت شما ممکن است کمی طولانی شود. پس لازم است تا صبور باشید و حتما از زبان انگلیسی برای طرح درخواست خود استفاده کنید.

نصب دوباره تلگرام بعد از دیلیت اکانت

بازگردانی تلگرام

مطالعه بیشتر: چرا پروکسی واتساپ وصل نمیشه

بعد از دیلیت اکانت تلگرام، برای وارد شدن دوباره به اکانت قبلی خود، نیاز به بازیابی آن دارید. اولین گام برای بازیابی اکانت تلگرام، نصب مجدد اپلیکیشن تلگرام، روی گوشی تلفن همراه شما است. پس از نصب، با استفاده از شماره تلفن همراه یا ایمیلی که قبلاً در اکانت خود استفاده کرده‌اید، می توانید به اکانت خود وارد شوید. توجه داشته باشید که بعد از دیلیت اکانت تلگرام، دیگر به پیام ها، عکس ها، ویدیوها و اطلاعات حساب خود دسترسی نخواهید داشت.
برای دسترسی به تمام اطلاعات حساب خود، بعد از حذف حساب کاربری تلگرام، باید به سایت رسمی این پیام رسان مراجعه کرده و درخواست بازیابی اطلاعات خود را مطرح کنید. در صورت موافقت این سایت و پس از گذشت مدت زمان طولانی، ممکن است دوباره بتوانید پیام ها، رسانه ها و اطلاعات حساب خود را دوباره بدست آورید.

دیلیت اکانت تلگرام در یک نگاه

در این روزها که استفاده از پیام رسان ‌ها بسیار رایج است، گاهی اوقات افراد نیاز دارند تا اکانت تلگرام خود را حذف کنند و بعداً دوباره آن را بازیابی کنند. دیلیت اکانت تلگرام ممکن است به دلایل مختلف انجام شود اما با استفاده از روش ‌های مختلف فوق، می‌ توانید پس از حذف اکانت تلگرام، دوباره آن را فعال کنید.
بازیابی یک حساب تلگرام بدون شماره تلفن ممکن است چالش برانگیز به نظر برسد، اما غیرممکن نیست. به یاد داشته باشید که هنگام رسیدگی به اطلاعات شخصی خود محتاط باشید و همیشه اقدامات امنیتی را برای محافظت از حساب خود انجام دهید. اگر در طول فرایند رفع دیلیت اکانت تلگرام، با مشکلی مواجه شدید، حتما از پشتیبانی تلگرام کمک بگیرید یا با یک متخصص آگاه مشورت کنید.
به طور منظم برنامه Telegram خود را به آخرین نسخه به روز کنید تا از تمام آپدیت های امنیتی بهره مند شوید. مراقب حمله های فیشینگ یا پیام های مشکوکی که جزئیات حساب شما را درخواست می کنند، باشید. همچنین، از کلیک کردن بر روی لینک های مشکوک خودداری کنید. با پیروی از این اقدامات، می ‌توانید خطر دسترسی غیر مجاز به حساب Telegram خود را به طور قابل توجهی کاهش دهید.

1 دیدگاه در “بعد از دیلیت اکانت تلگرام چگونه دوباره وارد شویم

  1. من می‌خوام تلگرام برگرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب سایت در حال بازطراحی می باشد...

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.