مقالات سئو, مقالات طراحی سایت

سیستم مورد نیاز برای طراحی سایت و سئو

در مورد طراحی یا باز طراحی سایت، عوامل مختلفی وجود دارند که می توانند یک سایت را بسازند و یا باعث ایجاد مشکل برای آن شوند! در کنار این ملاحظات، داشتن یک سیستم ضروری برای طراحی وب سایت نیز یک عامل حیاتی است. سیستمی که بتواند کار را انجام دهد و مانعی برای طراحان وب سایت نباشد! باور کردنش شاید سخت باشد، اما شما در دنیایی با تقریباً 2 میلیارد وب سایت مختلف زندگی می کنید. شما باید اطمینان حاصل کنید که سایت شما نه تنها زیبا به نظر برسد، بلکه قابلیت استفاده داشته باشد و بتواند کاربران را درگیر کند و حس لذت ایجاد نماید. حالا دو گزینه پیش روی شماست.

گزینه اول این است که سال ها برای برآورده کردن تمام پیش نیازهای ضروری در طراحی وب سایت تحصیل کنید. گزینه دوم این است که این مقاله را تا انتها بخوانید و سیستم مناسب طراحی سایت را به خوبی تشخیص دهید. علاوه بر این، در این مقاله، ما قصد داریم مشخصات سیستم ضروری برای طراحی وب سایت را معرفی کنیم، که می تواند مشکلات شما را هنگام خرید یک سیستم مناسب به میزان قابل توجهی کاهش دهد. اگر گزینه دوم را انتخاب کرده اید، بهتر است بدون معطلی به سراغ محتوای اصلی بروید.

برای طراحی سایت چه سیستمی بخرم؟

برای طراحی سایت چه سیستمی بخرم

اگر قصد طراحی سایت دارید باید سیستم مناسب طراحی سایت را خریداری نمایید. با این حال، استانداردهایی وجود دارد که می تواند به شما در ایجاد یک سیستم پایه برای طراحی وب سایت کمک کند. بدون معطلی، بیایید عوامل انتخاب سیستم ضروری برای طراحی وب سایت و مشخصات این سیستم را معرفی کنیم.
سبک زندگی
اگر شما فردی هستید که همیشه در حال رفتن به این طرف و آن طرف هستید، سیستم مناسب طراحی سایت برای شما لپ تاپ است. یک لپ تاپ با باتری سالم می تواند بعد از هر بار شارژ کامل، تا 5 ساعت شارژ نگه دارد .برعکس، اگر همیشه و یا در محل کار در یک جا می نشینید و کار خود را انجام می دهید، سیستم مناسب طراحی سایت برای شما یک کامپیوتر رومیزی است.

سازگاری با ابزارهای طراحی وب

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در انتخاب سیستم مناسب طراحی سایت، ابزارهایی است که استفاده می کنید. اگر از ابزارهایی مانند Sublime Text، Firebug، HttpFox و سایر ابزارهای توسعه وب استفاده می نمایید، یک سیستم با مشخصات Core i3 یا i5 اینتل نیازهای شما را برآورده خواهد کرد. استفاده از ابزارهای سنگین طراحی وب مانند Adobe Photoshop ، GIMP و نرم افزارهای مشابه، نیازمند یک لپ تاپ یا کامپیوتر با CPU سریعتر است. یک CPU سریعتر اجازه رندر سریعتر افکت ها و محاسبات را می دهد .به طور خلاصه، سیستم مورد نیاز برای طراحی وب سایت باید با سبک زندگی شما سازگار باشد و توانایی اجرای ابزارهای طراحی وب مورد نظر شما را داشته باشد.

عملکرد سیستم

سیستم مناسب طراحی سایت باید از یک حداقل هایی به لحاظ فنی برخوردار باشد. مشخصات فنی معمولی برای طراحی وب سایت شامل موارد زیر می شود:
پردازنده AMD Ryzen یا Intel Core i5 نسل هشتم
رم 8 گیگابایتی (DDR4)
حافظه داخلی 256 گیگابایتی SSD
کارت گرافیک Intel HD 610 (GT1)
رزولوشن صفحه نمایش 1366 در 768 پیکسل
مشخصات فنی پیشرفته برای طراحی وب سایت شامل موارد زیر می شود:
پردازنده های Intel Core i5/i7 (نسل دهم) یا AMD Ryzen 3 و بالاتر
رم 16 گیگابایت یا بیشتر
حافظه داخلی 512 گیگابایتی SSD یا بالاتر
کارت گرافیک AMD Radeon یا Nvidia GeForce GTX
رزولوشن صفحه نمایش 1920 در 1080 پیکسل

سیستم عامل

سیستم عامل های مختلف مزایا و معایب خاص خود را دارند. بنابراین، شما باید بدانید که کدام سیستم عامل را برای طراحی حرفه ای وب سایت می خواهید استفاده کنید.
 ویندوز: در بین توسعه دهندگان وب بسیار محبوب است و همچنین بزرگترین جامعه آماری را به خود جلب کرده است.
 لینوکس: لینوکس سیستم عامل رایج دیگری است؛ با این حال، از نظر پیچیدگی در مقایسه با ویندوز، سیستم عامل دشواری است.
 مکینتاش: مکینتاش سومین سیستم عامل محبوب است؛ با این حال، فقط دستگاه های ساخته شده توسط اپل می توانند از آن استفاده کنند و این دستگاه ها همچنین گرانتر هستند.

ویژگی های لپ تاپ مناسب طراحی سایت و برنامه نویسی

هر سیستم از اجزای مختلفی تشکیل شده است که هر کدام وظیفه خاصی را برای اطمینان از عملکرد کلی کامپیوتر انجام می دهند. برخی از اجزای سخت افزار نقش اساسی تری در طراحی وب سایت دارند و باید هنگام خرید یا ارتقاء سیستم به آنها توجه شود. اجزای سخت افزار مهم برای طراحی وب سایت به شرح زیر است:
مادربورد (Motherboard) در واقع مهمترین جزء سخت افزاری در یک سیستم کامپیوتر است که سایر اجزا از آن تبعیت می کنند. از آنجایی که مادربورد ارتباط بین عناصر سیستم را برقرار می کند، ارتقاء آن باید اولین قدم در ارتقاء هر یک از آنها باشد.
پردازنده مرکزی یا CPU مغز هر کامپیوتری است و نقش اساسی در سرعت آن دارد. اگر سیستمی مناسب برای برنامه نویسی می خواهید، حتما CPU را با دقت انتخاب کنید و همیشه به دنبال بهترین گزینه باشید. بدون یک پردازنده قدرتمند، سایر اجزای سیستم نمی توانند به طور موثر به شما کمک کنند.
کارت گرافیک (GPU) هم قطعه بسیار مهمی است. برخلاف تصور برخی افراد که کارت گرافیک را جزو نیازهای اولیه یک برنامه نویس نمی دانند، باید توجه داشته باشید که به دلیل اهمیت فوق العاده ای که زیبایی بصری در وب سایت ها پیدا کرده است، استفاده از کارت گرافیک مناسب برای طراحی وب سایت ضروری تلقی می شود.
حافظه رم (Random Access Memory) در سیستم شما به عنوان واسطه بین هارد دیسک و پردازنده عمل می کند. هر چه قدرت رم سیستم بالاتر باشد، داده ها سریعتر به CPU می رسند و پردازش می شوند. بنابراین، رم یکی دیگر از عواملی است که باید هنگام انتخاب سیستم در نظر گرفته شود.
هارد دیسک هم برای انتقال سریع داده از رم به پردازنده، ضروری است. استفاده از هارد دیسک مناسب می تواند نقش مهمی در برنامه نویسی و طراحی وب سایت داشته باشد.

ویژگی های سیستم مناسب طراحی سایت

سیستم مورد نیاز برای سئو

امروزه سئو در بین علاقه مندان به این حوزه، طرفداران ویژه ای پیدا کرده است. آن ها اغلب از ما می پرسند که حداقل سیستم مورد نیاز برای سئو چیست؟ در پاسخ باید بگوییم که سیستم مورد نیاز شما برای اینکه در کارهای روزانه با مشکلی مواجه نشوید، حداقل باید دارای پردازنده Core i3 نسل جدید، رم 8 گیگابایتی و حافظه و هارد 256 گیگابایتی باشد. علاوه بر این، برای اینکه بتوانید از پادکست بعدی حداکثر بهره را ببرید، توضیحات دقیق تری در مورد حداقل سخت افزار مورد نیاز برای بهینه سازی وب سایت ها ارائه خواهیم کرد.

برنامه های ضروری توصیه شده در حوزه خدمات سئو سایت و بازاریابی دیجیتال شامل موارد زیر است:

  • نصب گوگل کروم و افزونه های مورد نیاز
  • نصب مایکروسافت ورد و سرویس های گوگل
  • نرم افزارهایی مانند Screaming Frog و Xenu
  • نرم افزارهایی مانند Mani Robot و Rankraxis برای ساخت لینک و سئو

سیستم مورد نیاز برای طراحی سایت

سیستم مناسب طراحی سایت و کارهای سئو بهتر است حداقل دارای 256 گیگابایت حافظه SSD، صفحه نمایش 16 اینچی، رم بیشتر از 8 گیگابایت و پردازنده Core i3 یا معادل آن باشد. در حالی که می توانید از مدل های مختلف پردازنده AMD RYZEN نیز استفاده کنید، اما مدل های Celeron و Pentium برای این کار توصیه نمی شوند. مشخصات یک نمونه سیستم پیشنهادی برای این کار که می تواند به شما کمک زیادی کند به شرح زیر است:
پردازنده مرکزی Intel Core i3
هارد یا حافظه داخلی 128 گیگابایت SSD
مادربورد ASUS
کارت گرافیک 1 گیگابایت

سیستم مناسب برای طراحی سایت و سئو

حداقل سیستم مورد نیاز برای کار با وردپرس

نگران نباشید، بیایید از همان ابتدا خیال شما را درباره سخت افزار مورد نیاز راحت کنیم. اگر یک کامپیوتر یا لپ تاپ بسیار ساده و قدیمی دارید که روشن می شود و می تواند به اینترنت وصل گردد، سیستم مناسب طراحی سایت با وردپرس را دارید. البته اگر دوست دارید بدون هیچ دردسر و اذیتی با وردپرس کار کنید به سراغ سیستمی با حداقل مشخصات زیر بروید:
پردازنده: حداقل یک پردازنده Intel Core i3 یا AMD Ryzen 3 با سرعت 2 گیگاهرتز یا بیشتر.
حافظه رم: حداقل 4 گیگابایت رم، اما 8 گیگابایت برای عملکرد بهتر توصیه می شود.
فضای ذخیره سازی: حداقل 20 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای نصب وردپرس، قالب ها، افزونه ها و محتوای شما.
هارد دیسک: استفاده از هارد دیسک SSD برای افزایش سرعت بارگذاری توصیه می شود.
سیستم عامل: وردپرس با طیف گسترده ای از سیستم عامل ها از جمله ویندوز، مک و لینوکس سازگار است.
وب سرور: وردپرس به یک وب سرور مانند Apache یا Nginx برای میزبانی وب سایت شما نیاز دارد.
پایگاه داده: وردپرس از پایگاه داده MySQL برای ذخیره اطلاعات وب سایت شما استفاده می کند.
مرورگر وب: هر مرورگر وب مدرن مانند Chrome، Firefox، Safari یا Edge می تواند برای کار با وردپرس استفاده شود.
به یاد داشته باشید که این فقط حداقل سیستم مورد نیاز برای کار با وردپرس است. برای تجربه کاربری بهتر، ممکن است به سخت افزار و نرم افزار قوی تری نیاز داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب سایت در حال بازطراحی می باشد...

وب سایت مجموعه در حال باز طراحی میباشد، از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم...

 
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.