__, مقالات سئو, مقالات طراحی سایت

پرطرفدارترین ایرانی های اینستاگرام

چند سالی میشود که با ورود اینستاگرام، تلاش ها برای دیده شدن و کسب درآمد سلبریتی های ایرانی و افراد عادی در این پلتفرم بسیار زیاد شده است. بطوری که رقابت شدیدی میان برخی، برای شهرت و دیده شدن با یکدیگر رخ داده است. برخی افراد شهرت و مخاطب خود را به واسطه تبلیغات و با استفاده از هنر و حرفه ی خود بدست می آورند. برخی با استفاده از حواشی برنامه ریزی شده و محتوا هایی بی معنی، توجه مخاطبان زیادی را جلب میکنند. دسته ای دیگر با تلاش و پشتکار از طریق پیج فروش در اینستاگرام، محصولات خود را به اشتراک گزاشته و درآمد خود را تامین میکنند. البته، طی ماجرا های اخیر در کشور ایران و با فیلتر شدن اینستاگرام و اغلب نرم افزار های کاربردی، روند کسب درآمد از اینستاگرام با کاهش زیادی مواجه شد. در ایران صفحات بسیاری هستند که مخاطب زیادی دارند و افراد زیادی آنها را دنبال میکنند و به همین دلیل از اعتبار تیک آبی اینستاگرام بهره مند هستند. شما می توانید با مراجعه به مقاله « نحوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام » با این روند آشنا شوید. وب شهر در این مقاله شما را با ده نفر تا از پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام ایران، آشنا می کند. 

پر طرفدار ترین ایرانی های اینستاگرام

 

1.حسن ریوندی

( کمدین – دوبلور – مجری ) 

حسن ریوندی کمدین معروف اینستاگرام، در 1 فروردین سال 1355 و در سبزوار بدنیا آمده است. ریوندی تقلید صدا را از 15 سالگی با صداپیشگی شخصیت های کارتونی آغاز کرد. او سلفژ را زیر نظر محمد نوری آموخته است. ریوندی فارغ التحصیل تربیت بدنی از دانشگاه حکیم سبزواری است و شغل اصلی او دبیری است. او بعد از معروفیت توانست مجوز بگیرد و برای اولین بار در 25 تیر سال 92 در برج میلاد تهران اجرا کرد. ریوندی هم اکنون جزء بهترین کمدین های ایرانی در اینستاگرام است و 19 میلیون و 600 هزار نفر پیج اصلی حسن ریوندی را دنبال میکنند.

حسن ریوندی

 

2.مهناز افشار

( بازیگر )

مهناز افشار متولد 21 خرداد 1356 است. با بازی در مجموعه تلویزیونی «گمشده» در سال 77 پا به عرصه ی بازیگری گذاشت و جزء پر طرفدار ترین بازیگران ایرانی شد. در سال 89 برای ایفای نقش در فیلم «سعادت آباد» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فجر را گرفت. افشار سال 93 با «یاسین رامین» ازدواج کرد و در سال 94 صاحب فرزند شد. او در سال 98 از همسر خود جدا شد و در همین سال به عنوان داور مسابقه تلویزیونی پرشین گات تلنت حضور پیدا کرد و تا کنون ساکن خارج ازکشور است. حواشی رفتنش از ایران و سبک فعالیتش در اینستاگرام موجب شد که تعداد فالوور هایش افزایش قابل توجهی پیدا کند و پیج او به پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام ایرانی تبدیل شود. تعداد فالوور های مهناز افشار حدود 18 میلیون و 400 هزار نفر است.

 

مهناز افشار

 

3.دنیا جهانبخت

( اینفلوئنسر )

زهرا جهانبخت ملقب به دنیا، در30 آبان 1368 در تهران بدنیا آمد. دنیا دارای لیسانس گرافیک از دانشگاه آزاد تهران است. مادر او پرستار بود و پدرش نیز فوت شده است. دنیا جهانبخت با حواشی های پی در پی که در اینستا ایجاد کرد به معروفیت رسید. ماجرای دوستی او با ساسی باعث شهرت بسیار او شد. در این سالها دنیا با نگه داشتن صدر حواشی اینستاگرام با روابط او با تتلو تا ازدواج با مهراد جم و بچه اش آرتام و سپس جدایی از مهراد، سعی در جذب مخاطب داشته است. دنیا صاحب سایت بت (شرط بندی) است و عمده درآمد دلاری او از همین راه است. او به تازگی در حال رونمایی از برند آرایشی خود است تا بار دیگر مخاطبان خاصی را به سمت خود جذب کند و بیزنسی را راه اندازی کند. حدود 15 میلیون و 800 هزار نفر او را در اینستاگرام دنبال میکنند.

دنیا جهانبخت

چگونه درآمد دلاری داشته باشیم؟

4.گلشیفته فراهانی

( بازیگر – خواننده )

گلشیفته فراهانی بازیگر و خواننده ایرانی، 14 تیر 1362 در تهران بدنیا آمد. اسم اصلی او، رهاورد است. پدر او، بهروز فراهانی، بازیگر و فیلم نامه نویس فیلم های ایرانی است و رزومه درخشانی در کارنامه خود دارد. گلشیفته با بازی در فیلم «درخت گلابی» در سال 76 فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد و در همین فیلم، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فجر شد. فراهانی در سال 1387 با نقش آفرینی در فیلم «درباره الی» که با تحسین همگانی همراه بود و چندین جوایز و نامزدی در سراسر جهان کسب کرد. گلشیفته بعد از مهاجرتش به پاریس، در هیچ فیلم ایرانی کار نکرد. مهاجرت گلشیفته با حواشی و اتفاقات بسیاری همراه بود و همین باعث دیده شدن بیشتر او شد. گلشیفته بعد از مهاجرت با بازیگران و تهیه کننده های معروفی کار کرد و شهرت جهانی پیدا کرد. صفحه اینستاگرام گلشیفته فراهانی در حدود 16 میلیون و 800 هزار دنبال کننده دارد.

 

گلشیفته فراهانی

 

5.محمدرضا گلزار

( بازیگز – خواننده – مجری )

محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 56 و در تهران بدنیا آمده است. گلزار فعالیت هنری خود را با گروه آریان آغاز کرد و به عنوان گیتاریست در این گروه شروع به فعالیت کرد. در سال 79 گلزار با بازی در فیلم «سام و نرگس» ساخته  ایرج قادری فعالیت خود را به عنوان بازیگر آغاز کرد و جزء پر طرفدار ترین بازیگران ایرانی شد. گلزار در آن زمان هم از گرانترین بازیگران ایران بود و در سال 85 بیشترین دریافت کننده دست مزد در بین بازیگران بود. محمدرضا گلزار بعد از نقش آفرینی های متعدد ،به عنوان مجری برنامه ی برنده باش فغالیت خود را ادامه داد و به مرور زمان، بر روی استیج خوانندگی نیز حضور یافت. البته، در چند ماه اخیر گلزار تعداد چشم گیری از طرفداران خود را به علت ازدواجش با آیسان آقاخانی از دست داد. اما با این حال، پیج اینستاگرام محمدرضا گلزار 12 میلیون و 700 هزار نفر دنبال کننده دارد.

محمدرضا گلزار

 

6.سحر قریشی

( بازیگر )

سحر قریشی 6 دی سال 1366 در تبریز بدنیا آمد. او حرفه بازیگری را از سال 88 شروع کرد. قریشی در سالهای اخیر در سینمای ایران خوش درخشید و کارنامه ی هنری ارزشمندی دارد. سحر قریشی در سال 83 با مهران اخوان ذاکر ازدواج کرد که این ازدواج به جدایی انجامید. سوژه بعدی برای جلب توجه، نامزدی قریشی با مهدی طارمی بود که این هم به سر انجامی نرسید. در ماه های اخیر بواسطه حواشی ها و جریاناتی که رابطه او با امیر تتلو در فضای مجازی ایجاد کرده است، خیلی از افراد به سمت پیج اینستاگرام او کشیده شده اند. این حواشی وقتی زیاد تر شد که تتلو شایعات باور نکردنی را درباره قریشی پخش کرد و این آغازی برای جنجال ها و تهدید ها وحشتناک طرفین شد. به طوری که امروزه با دستگیری امیر تتلو توسط پلیس ایران، قریشی با انتشار ویدیوهایی در یوتیوب به شکنجه هایی که توسط امیر تتلو انجام می شد اعتراف می کند. قریشی در صفحه اینستاگرام 11 میلیون و 900 هزار نفردنبال کننده دارد که اکثر افراد به واسطه روابط او با امیر تتلو او را دنبال میکنند. اما با این حال او رفته رفته به یک یوتیوبر پردرآمد تبدیل می شود.

 

سحر قریشی

پر درآمد ترین یوتیوبر های ایرانی

 

7.سرنا امینی

( اینفلوئنسر – کمدین )

سرنا امینی متولد 28 دی ماه 1372 بوده و در شهر مشهد به دنیا آمد. این اینفلوئسر موفق دوره تحصیلی خود را در رشته عکاسی دیجیتالی گذرانده و هم اکنون با طرفداران زیادی در حوزه طنز فعالیت میکند. سرنا امینی در کمتر از یک سال توانست خود را در دل همه قشر ها چه پیر و چه جوان جا کند و به موفقیت چشم گیری دست یابد. سرنا با تولید محتواهایی به همراه همسر خود ، بار دیگر باعث جلب توجه مخاطبان شد. امروزه خبر هایی در رابطه با فعالیت امینی در حوزه بازیگری به گوش می رسد. سرنا امینی با 10 میلیون و 200 هزار نفر فالوور همچنان یک همسر و مادر موفق است.

سرنا امینی

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

 

8.حسین تهی

( خواننده )

سید حسین موسوی ملقب به تهی، خواننده رپ و هیپ هاپ ایرانی متولد 6 بهمن سال 1364 است. او در سال 79 بصورت غیر حرفه ای وارد عرصه ی موسیقی شد و ترانه هایش را در استودیو خانگی خودش ضبط و تکثیر میکرد.تهی از سال 81 بصورت حرفه ای کار خودش را شروع کرد. او هم اکنون ساکن لس آنجلس آمریکا است. تهی نیز مانند خیلی ها از هر روشی برای جذب مخاطب استفاده می کند. صفحه او در اینستاگرام در حدود 12 ونیم میلیون فالوور دارد.

حسین تهی

 

9.شادمهر عقیلی

(خواننده – آهنگساز – نوازنده – بازیگر )

شادمهر عقیلی متولد بهمن 1351 است. او دوران دبیرستان خود را در رشته موسیقی سپری کرده و در حوزه خوانندگی، نوازندگی، آهنگسازی بسیار حرفه ای و محبوب است. ورود شادمهر از سال 1374 در صدا و سیما آغاز شد. او برای گرفتن مجوز برای اجرای تکی، چندین سال به عنوان نوازنده در صدا و سیما مشغول بود. سر انجام او در اواخر دهه 70 موفق به انتشار آلبوم های خود شد. همچنین در سال 1379 در فیلم سینمایی «پر پرواز» به کارگردانی خسرو معصومی و «شب برهنه» به کارگردانی سعید سهیلی نقش آفرینی کرد. شادمهر در سال 1380 با مهاجرت به کانادا و امضای قرار داد با کمپانی «نوا مدیا» توانست به موفقیت بالایی دست یابد. از آن به بعد تا کنون، عقیلی با انتشار آلبوم های جداب، محبوبیت خود را در بین مردم تضمین کرد. شادمهر در چند ماه اخیر، با حواشی های کنسرتش در ترکیه که با کنسلی مواجه شد، توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. این حواشی از طرفی باعث سر تیتر شدن او شد و از طرفی موجب از دست دادن برخی طرفدارانش شد. موضوع بعدی که دوباره شادمهر را در صدر حواشی اینستاگرام نگه داشت ، انتشار ویدیو و عکسهایی مرتبط با «ژینا» معشوقه سابق شادمهر در ایران بود. با تمام این حواشی ، این خواننده 9 میلیون و 800 هزار نفر دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

 

شادمهر عقیلی

 

10.میلاد خواه

( اینفلوئنسر – کمدین )

میلاد قاسمی خواه ملقب به میلاد خواه متولد 5 شهریور 1368، زاده ی انزلی است. میلاد فارق التحصیل رشته معماری از دانشگاه آزاد لاهیجان می باشد. بخشی از کودکی او به همراه پدر در انجام کار هایی مثل جوشکاری و نصب و تراشکاری سپری شد. او در سال 1394 با انتشار دابسمش های کوتاه فعالیت بلاگری خود را آغاز کرد. بعد از آن او با یکی از دوستانش به نام کامران صالحی نژاد شروع به ساخت کلیپ های طنز کرد و به موفقیت چشم گیری رسید. او با ساخت کلیپ هایی که در آنها نقش زن را ایفا می کرد توانست به خوبی دیده شود. محتوای کلیپ های طنر او مدت زیادی بر سر زبان ها بود. اما امروزه این اینفلوئنسر، بیشتر فعالیت خود را با تولید محتوای نامناسب در استوری می گذراند. میلاد به دلیل استفاده از کلمات ناپسند در محتواهای خود، عده ی زیادی از طرفدارانش را از دست داد. با این حال او با 7 میلیون 300 هزار نفر دنبال کننده در اینستاگرام فعال است.

 

میلاد خواه

 

جمع بندی

به طور کلی، در چندین سال گذشته تعریف غلطی از «بلاگر» در بین مردم شکل گرفته؛ این تعریف به گونه ایست  که همه افراد مشهور در اینستاگرام که تولید محتوا میکنند «بلاگر» شناخته می شوند. اما در اصل بلاگر فردی است که در یک حوزه تخصص دارد و بر اساس تخصص خود محتوا هایی جذاب تولید میکنند. برخی افراد صرفا جهت به اشتراک گذاشتن روزمرگی خود و برخی با هنر خود سعی در دیده شدن دارند. امروزه در عصر تکنولوژی، هر فرد برای کسب درآمد و بدون هیچ اطلاعی، از هیچ سوژه ای برای تولید محتوا و معروف شدن دریغ نمیکنند. وب شهر با ارائه مقالۀ « 99 ایده بلاگری پولساز برای بلاگر شدن در سال 2023 » در خصوص حوزه بلاگری به شما کمک می کند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب سایت در حال بازطراحی می باشد...

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.