__, مقالات طراحی سایت

درآمد طراحی سایت وردپرسی چقدره

درآمد طراح سایت وردپرس به تخصص، تجربه و اندازه پروژه‌ها بستگی دارد. معمولاً طراحان سایت می ‌توانند درآمد خوبی از طریق ارائه خدمات طراحی، سفارشی ‌سازی و پشتیبانی سایت‌ های وردپرسی به دست بیاورند. آمار جهانی نشان می دهد که درآمد طراحان می تواند از چند صد تا هزار دلار در ماه یا در پروژه متفاوت باشد. درآمد طراحی سایت با وردپرس متفاوت است و به اندازه و پیچیدگی سایت بستگی دارد. در ادامه این مقاله، همراه وب شهر باشید تا شما را با درآمد حدودی طراح سایت وردپرسی در ایران آشنا نماییم.

بازار کار طراحی سایت وردپرسی در ایران چگونه است؟

بازار کار طراحی و سئو سایت وردپرس در ایران به دلیل رونق استفاده از این سیستم مدیریت محتوا، توسعه تجارت الکترونیک و جا افتادن خرید و فروش اینترنتی به خوبی پیشرفت کرده است. افراد و شرکت ‌های زیادی به دنبال طراحان حرفه‌ ای وردپرس برای ایجاد و سفارشی ‌سازی وب سایتها هستند. تخصص در این زمینه و ارائه خدمات با کیفیت می تواند بازار کار رو برای طراحان سایت وردپرس در ایران جذاب تر کند.
درآمد طراحی سایت در ایران طی سالهای گذشته بسیار افزایش یافته و متغیر می باشد. به طور میانگین هزینه یک پروژه طراحی سایت در ایران 5 میلیون بوده که این عدد نیز به شخص و شرکت طراحی سایت، نوع سیستم و میزان درآمدزایی بستگی دارد.

درآمد طراحی سایت 1402

هزینه در طراحی سایت شفاف نبوده و تعرفه مشخصی ندارد. برخی شرکت ها با 3 میلیون یک سایت ساده را راه اندازی می کنند ولی بعضی طراحان برای ساخت همان سایت ساده مبلغ بسیار بالاتری دریافت می نمایند. سایت کاریابی جاب ویژن میزان افزایش حقوق یک طراح سایت CMS را در سال 1402 به شرح ذیل منتشر کرده است. این سایت متوسط درآمد ماهانه طراح سایت مبتدی به عنوان کارمند شرکت را حدود 10 میلیون تخمین زد و برای کارشناس ارشد شرکتها را حدود متوسط 17 میلیون بیان کرده است.

درآمد طراحی سایت با وردپرس در ایران

درآمد طراحی سایت با وردپرس در ایران متغیر است؛ زیرا هیچ تعرفه و صنف خاصی برای تعیین درآمد یک طراح وجود نداشته و به اندازه، پیچیدگی و نیازهای وب سایت مورد درخواست بستگی دارد. طراحان سایت با توجه به تخصص، تجربه و مهارتشان می ‌توانند هزینه‌ های مختلفی رو برای طراحی سایت ‌های وردپرس در ایران تعیین کنند، که از 2 میلیون تا 10 میلیون و برای سایتهای بسیار تخصصی حتی به میزان 100 میلیون نیز می رسد.

درامد طراحی سایت وردپرس

معایب شغل طراحی سایت

طراحی وب سایت به معنای ساعت ها پشت میز کامپیوتر نشستن است. نشستن های طولانی مدت سبب بروز بیماری هایی مانند کمر درد، گردن درد و گرفتگی مچ می شود. همچنین وضعیت بد نشستن به مرور زمان می تواند به مفاصل و ستون فقرات آسیب جدی برساند.
از دیگر معایب طراحی سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد:
⦁ خستگی چشم و مشکلات بینایی
طراحان وب سایت با خیره شدن مداوم به کامپیوتر در ساعت های طولانی به مشکلاتی مانند خستگی و خشکی چشم و اکثر اوقات با کاهش بینایی مواجه هستند. برای رفع این مشکلات بهتر است هر 20 الی 30 دقیقه چشمانشان را به مدت 5 دقیقه ببندند یا از میزشان بلند شده و به چشمانشان استراحت دهند.
⦁ کم تحرکی و عوارضی چون چاقی
طراحان سایت به دلیل پشت میز نشینی طولانی دچار کم تحرکی می گردند که این خود عامل مشکلاتی مانند چاقی، بیماری های قلبی – عروقی و گاهی افسردگی می باشد که با قرار دادن برنامه ورزشی منظم در طول هفته می توان از ایجاد این مشکلات جلوگیری کرد.
⦁ استرس و فشارهای روانی ناشی از مهلت های کاری
استرس و اضطراب در کار طراحان سایت به ویژه زمانی که به تحویل پروژه نزدیک می شوند، می تواند بر سلامت روحی و روانی این افراد تأثیر بگذارد. طراحان سایت با مدیریت زمان و افزایش مهارت های کار تیمی می توانند استرس و فشارهای روانی را کاهش دهند.
برخی دیگر از معایب طراحی سایت شامل فشار زمانی، تغییرات مداوم در فناوری، نیاز به مهارت‌ های فنی پیچیده و مسئولیت‌ های متعدد نظیر پشتیبانی و به ‌روزرسانی مداوم سایت است. همچنین، رقابت فراوان در بازار می تواند نیاز به مهارت‌ ها و استراتژی‌ های خوبی برای موفقیت در این زمینه ایجاد نماید.

فواید شغل طراح وب

یکی از راه های موفقیت در دنیای دیجیتال مارکتینگ داشتن وب سایت اختصاصی است. برخی از مزایای طراحی سایت و نقش مهم آن در کسب و کارها عبارتند از:
⦁ کاهش هزینه ها
⦁ افزایش سهولت دسترسی
⦁ قابلیت دسترسی
⦁ افزایش اعتبار کسب و کار
⦁ به روز شدن اطلاعات
⦁ بازاریابی فراگیر و گسترده
⦁ ارائه خدمات بهتر و بیشتر

درآمد طراحی سایت وردپرسی

کاهش هزینه ها

از مهم ترین مزایای داشتن سایت می توان به کاهش هزینه ها، افزایش درآمد، رشد کسب و کارها و تمرکز روی رشد کسب و کار اشاره کرد. به عبارتی دیگر با کاهش هزینه ها و تولید محتوای مفید و مستمر و بازاریابی مناسب می توان بازدید کننده را با احتمال بیشتری به مشتری تبدیل کرد.

افزایش سهولت دسترسی

با گسترش اینترنت و افزایش دسترسی به شبکه های اینترنتی، افراد تمایل بیشتری به خرید از وب سایت های معتبر دارند. و زمان کمتری را صرف خریدهای حضوری از فروشگاه ها می کنند. همچنین به دلیل وضع قوانین و مقررات برای فعالیت و خرید و فروش محصولات و کالاها در فضای غیر حضوری سبب شده که مشتریان بیشتر به وب سایت های آن لاین اعتماد کنند و اقدام به خرید نمایند.

افزایش قابلیت دسترسی

وجود دفتر کار در یک مکان معروف و شهر بزرگ نمی تواند موفقیت صاحب آن شرکت را تضمین نماید. به عبارتی دیگر در کسب و کارهای حضوری، تعداد کمی از افراد می توانند به آن شرکت ها یا فروشگاه ها دسترسی داشته باشند، اما با فعالیت های مداوم و مستمر در وب سایت های آنلاین می توان در دسترس همه جهان قرار گرفت. بنابراین با طراحی سایت می توانید در همه ساعات شبانه روز در دسترس کاربران و مخاطبان بوده و کسب درآمد نمایید.

افزایش اعتبار کسب و کار

با طراحی سایت می توان میزان اعتبار فروشگاه را از دیدگاه کاربران افزایش داد. همچنین با ساخت وب سایت می توانید میزان آگاهی از برند و نام تجاری خود را افزایش دهید و افراد یا کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کنید و درآمد بیشتری نیز داشته باشید.

به روز شدن اطلاعات

در فضای آنلاین وب سایت، برای مطلع ساختن مشتریان از پیشنهادها و فروش های ویژه در زمان های معین و واقعی می توان در سایت خود یا سایت های دیگر با هزینه کمتری نسبت به بیلبوردهای تبلیغی در سطح شهر، تبلیغات قرار داد تا با افزایش بازدید، میزان فروش افزایش یابد.

بازاریابی فراگیر و گسترده

میزان هزینه برای تبلیغات فروشگاه های حضوری به صورت چاپ بنر، تراکت و نصب و پخش آنها بسیار بالاتر از هزینه ای است که برای تبلیغات در فضای آن لاین صورت می گیرد. بازاریابی اینترنتی یکی از مقرون به صرفه ترین روش های بازاریابی می باشد.

ارائه خدمات بهتر و بیشتر

برای متقاعد ساختن مشتریان جهت خرید از وب سایت خود ضروری است که مشتریان را از ویژگی ها و مزایای محصولات یا خدمات خود مطلع سازید. برای این کار می توانید مقالات را به طور کامل همراه با جزئیات در سایت قرار دهید. همچنین برای ارائه خدمات بهتر لازم است از نقطه نظرات مشتریان خود در قسمت پرسش و پاسخ کمک بگیرید. این کارها سبب افزایش آگاهی مشتریان، اعتماد بیشتر آن ها به شما و افزایش خرید می شود.

درامد طراحان سایت وردپرس

از دیگر مزایای شغل طراحی وب می توان به خلاقیت و آزادی در کارایی اشاره کرد. این شغل به شما اجازه می دهد تا با استفاده از مهارت‌ ها و خلاقیت خود، ایده‌ های جدید را به واقعیت تبدیل کنید. همچنین، ارتباط با مشتریان مختلف و ارائه راه‌ حل ‌های منحصر به ‌فرد برای نیازهایشان یکی دیگر از جذابیت ‌های این شغل به شمار می رود. پیشرفت فناوری و تکنولوژی، یادگیری همیشگی و به‌ روزرسانی مهارت‌ های جدید نیز یکی از قسمت‌ های جذاب این شغل است.

درآمد طراحی سایت وردپرس، بسته به تخصص، اندازه پروژه، پیچیدگی وب سایت، منطقه جغرافیایی و تجربه و مهارت ‌های طراح و شرایط بازار متفاوت بوده و در تعیین درآمد تأثیر گذار است. طراحان سایت می توانند درآمد خوبی از طریق پروژه‌های مختلف و ارائه خدمات متنوعی از جمله طراحی سایت، بهینه‌ سازی SEO و مدیریت سایت ها کسب کنند.

در این مقاله سعی کردیم چکیده ای از درآمد طراحان سایت وردپرسی، مزایا و معایب طراحی سایت و بازار کار این حوزه اطلاعاتی را به شما ارائه نماییم. شرکت طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ وب شهر این افتخار را دارد تا در طول سالیان اخیر پروژه های موفقی را در حوزه سئو و طراحی سایت در حسن آباد، شهریار و دیگر نقاط کشور، به پایان برساند. در صورت کسب اطلاعات جهت طراحی انواع سایت وردپرس و سئو سایت، میتوانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

 

تماس با ما

021-65267205

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب سایت در حال بازطراحی می باشد...

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.